Riisern Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Under en kjøretur i går kveld, streika varmeapparatet i golfen. Rimlig kjipt med take på kulda som er ute i oslo nå. Begyte på gå pulserende før den stoppet helt. Når jeg nå vrir på viftebryteren på dachbordet, så svekkes lyset i bilen (altså, det trekkes unormalt mye strøm). Er det viftemotoren som er gåen eller er den den føleren som sitter bak hanskerommet. Har hørt disse kan skape problemer. Var rimlig kjipt å sette seg i bilen i dagtidlig i -20 uten varme :( Godt jeg hadde hatt på kupevarmer over natta :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Under en kjøretur i går kveld, streika varmeapparatet i golfen. Rimlig kjipt med take på kulda som er ute i oslo nå. Begyte på gå pulserende før den stoppet helt. Når jeg nå vrir på viftebryteren på dachbordet, så svekkes lyset i bilen (altså, det trekkes unormalt mye strøm). Er det viftemotoren som er gåen eller er den den føleren som sitter bak hanskerommet. Har hørt disse kan skape problemer. Var rimlig kjipt å sette seg i bilen i dagtidlig i -20 uten varme :( Godt jeg hadde hatt på kupevarmer over natta :) viftebryteren kan gå ja! dette er jo en helt vanlig rheostat med 4 trinn (av, 1, 2, og 3) ... Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Eg har også et lignende problem med min, den virker bare på off og 3... Noen som sa til meg at det bare var å bytte ett releé men hvilket...? Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Eg har også et lignende problem med min, den virker bare på off og 3...Noen som sa til meg at det bare var å bytte ett releé men hvilket...? Har hatt akkurat samme problem som deg. Så du må nok bytte noe som kalles "for-motstand". Den sitter rett under vifta. Da skal det funke igjen. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Under en kjøretur i går kveld, streika varmeapparatet i golfen. Rimlig kjipt med take på kulda som er ute i oslo nå. Begyte på gå pulserende før den stoppet helt. Når jeg nå vrir på viftebryteren på dachbordet, så svekkes lyset i bilen (altså, det trekkes unormalt mye strøm). Er det viftemotoren som er gåen eller er den den føleren som sitter bak hanskerommet. Har hørt disse kan skape problemer. Var rimlig kjipt å sette seg i bilen i dagtidlig i -20 uten varme :( Godt jeg hadde hatt på kupevarmer over natta :) Det kan være at vifta har brent seg. Hadde en jetta som dette skjedde med. Begynte å lukte svidd hvis jeg satt på vifta, og lysa ble svekka også. Men det kan jo være bryteren som nevnt tidligere. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 mitt problem med den saken var att jeg manglet dekkplasten ved fremkanten av ruta.. og vannet som smelta rant nedi apparatet og frøys der.. og da sto det stille.. også brant den stakkars motorn.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Da har jeg fått feilsøkt og fiksa varmen. Var mye dritt inni selve viftemotoren. Blåste den regn og snørte forsiktig. God som ny nå. Var en god opplevelse å kjøre til jobb i dag i forhold til i går. Takk for svarene forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg