chr1z Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Kult... Skal du lakke hele bilen din?Andre sveise planer? hehe...type ratt du bruker da:) rattet er av typen midlertidig :) Blir ikkno mer sveis og bilen skal hellakkeres Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Hei. Ser du ahr fjernet overflate rust på bilen din. Dette så jo veldig bra ut. Jeg har lyst å fjerne litt på min også. har komt en del overflate rust på bakluka. Men jeg har ingen anelsen hvordan jeg skal begynne å fjerne rusten. Hvordan skal jeg gå fram med pussing, sparkling osv? Setter pris på hvis du gir meg en liten guide på dette :) Mvh Eirik Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Hei. Ser du ahr fjernet overflate rust på bilen din. Dette så jo veldig bra ut. Jeg har lyst å fjerne litt på min også. har komt en del overflate rust på bakluka. Men jeg har ingen anelsen hvordan jeg skal begynne å fjerne rusten. Hvordan skal jeg gå fram med pussing, sparkling osv? Setter pris på hvis du gir meg en liten guide på dette :) Mvh Eirik Har sendt deg en liten PM, men nå står prosjektet litt stille pga jeg venter på lakk!!!!! hehe ;) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Har forresten ikke hørt noe fra Anders enda..:( Leter etter han sjøl jeg, hehe.. Si ifra hvis du hører noe! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Har forresten ikke hørt noe fra Anders enda..:( Leter etter han sjøl jeg, hehe.. Si ifra hvis du hører noe! :) Jepp, den er grei. Får håpe at han dukker opp innen kort tid iallefall! hehe.. har planer om å ha bilen ferdig midtveis i august :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Skal forresten oppgradere til større calipere og skiver foran, så skal få tak i spindel eller noe slik. Har på gang. Men hva må en gjøre bak for å gå over til skiver der? noen som vet? :) hehe Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Snakker vi motoroppdatering snart..? kiddie Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Skal forresten oppgradere til større calipere og skiver foran, så skal få tak i spindel eller noe slik. Har på gang. Men hva må en gjøre bak for å gå over til skiver der? noen som vet? :) hehe Det enkleste er å bruke hele bakstillinga fra en mk3 GT. Dette om du vil ha 4x100. (Er bare å skru av bakstillinga til zoom en natt:D) Skal du ha 5x100 bør det ikke være noe problem å skaffe. Vet ikke om det går å skru av spindel, hjullager og alt det andre fra en mk2. GTI. Har hørt det skal gå:) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Det enkleste er å bruke hele bakstillinga fra en mk3 GT. Dette om du vil ha 4x100. (Er bare å skru av bakstillinga til zoom en natt:D) Kommer til å sove i bilen fremover jeg nå :deng :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Det enkleste er å bruke hele bakstillinga fra en mk3 GT. Dette om du vil ha 4x100. (Er bare å skru av bakstillinga til zoom en natt:D)Skal du ha 5x100 bør det ikke være noe problem å skaffe. Vet ikke om det går å skru av spindel, hjullager og alt det andre fra en mk2. GTI. Har hørt det skal gå:) Takk for tipset! hehe.. ja, får vel ta noen turer rundt omkring der fremover da :D Snakker vi motoroppdatering snart..? kiddie Tja, ikke med det første iallefall. Men siden bremsene begynner å bli dårlig foran og jeg må skifte skiver/klosser likevel så er jeg litt føre var :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Da blir det lakkering til uka hvis alt er klart! burde gå greit det :) hehe :D Blir deilig å bli ferdig :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Plukka opp bakspoileren idag, og fått lakken! :) er bare litt usikkert om det har blitt blanda i rød perlemor :D så får vel snart vite det :) hehe..fort gjort :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 hmm, lakker du selv?? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 hmm, lakker du selv?? Nei, skal få en kar til å gjøre det! Har et par stykker å velge mellom som er mer drevne enn meg og vil bruke kortere tid:D Har lakkert litt selv, men orker ikke prøve/feile noe nå og vil helst ha et bra resultat med engang :) :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Legg ut bilder av ferdig resultat da Chris..:) Blir nok snasent dette.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg