golk killer Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 selger 2stk golf, en 1,6 og en 1,8 helt like biler, samme farge! ring for mere info 41847114 bilene står på askøy utenfor bergen! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Begge orginale? noen styling eller tuningdeler? bilder? Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Begge orginale? noen styling eller tuningdeler? bilder? dønn orginal, fine old prosjekter!;) har ikke bildr men de e blå og org!! ring for mere info vis du e int!! skrev 15 el.bud men det kan jo diskuteres:) Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Funker disse bilene kom med en ca pris på den 1,8 hva trengs å gjøres på den Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Funker disse bilene kom med en ca pris på den 1,8 hva trengs å gjøres på den Jeg har gjort det meste, det som må gjøres er å sette på eksosanlegge, og litt små justeringer!! KOM MED BUD, BILENE SKAL VEKK!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 1,6L eren vil komme til salg neste uke i deler, så vis det e noen deler dere e intrisert i e det bare til å gi en lyd!!selger alt som e brukanes! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Står i signaturen din at begge er solgt. Stemmer det eller? :p Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Står i signaturen din at begge er solgt. Stemmer det eller? :p nei det e to andre det:) kom med et bud!! :) Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg