monteverdi Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hvor ofte må man skifte registerreim på Corolla 1987-88 en 1,6 motor 16v? Er disse utsatt for å briste, hvordan tåler en slik bil et tannrembrudd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Intervallet er 100.000 på en 4A-F(E) motor.. Om motoren tåler ett reg.reimbrudd tør jeg ikke å svare på.. Mest sannsynlig er motoren non-interference som de aller fleste toyotamotorer. Det er groper i stemplene som matcher ventilene. Jeg har et spm tilbake.. Hva tar et verksted for å skifte reg.reim? Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monteverdi Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Har ikke sjekka pris. Skal kanskje kjøpe en slik bil så jeg bare lurte på intervallet. Den har gått 55000 etter forrige skifte så da kan jeg vel vente litt til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Denne motoren tåler regreimbrudd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg