Kehsi Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 så där, da begynner det å bli en liten stund siden jeg modda. men her kommer nå en i alle fall. har brukt en gammel 911 som utgangspunkt og gjort den noe sintere ( i mine øyne). mye som er gjort, har tatt rimelig lang tid. alt er brusha untatt felger... skal ikke plage dere med så mange ord, her er bilen i alle fall; org. chop. kommentarer? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 kan ikke si den var PEN, men brushingen var dritbra, mye Glac over finishen din :D likte den der Keshi, bortsett fra at den ser ut som en russer.... :D drit fete felger!! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 takk.. ja, jeg regner nesten med det blir litt delte meninger om hvor pen den faktisk er. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Jævlig bra arbeid synes jeg.. Spesielt sånne detaljer som de ekstra lyktene fremm, utrolig bra gjennomført! Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Jævlig bra arbeid synes jeg.. Spesielt sånne detaljer som de ekstra lyktene fremm, utrolig bra gjennomført! takker og bukker... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Der ble du endelig ferdig jo, braa:D Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Den råeste porscha jeg har sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 NO OFFENCE, men at det er bra arbeid er det ingen tvil om!! men..... hoho doh Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 NO OFFENCE, men at det er bra arbeid er det ingen tvil om!! men..... hoho Hæ?! Godt jobba, men det ser absolutt ikke realistisk ut. Skjørtene ser falske ut, altfor mye refleksjoner/for lav opacity.. Fargen er feil på frontfangeren iforhold til resten av bilen, og det er en refleksjon som er feil på sideskjørtet.. en sprekk i veien som er litt feil.. du ser det kanskje selv? Det er også noe blått rundt felgene.. ser kanskje bare slik ut, men her ser det rart ut.. For all del, godt jobba, men ikke helt perfekt;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 synes den var konge j keshi.. bra du har begynt å modde litt igjen..en stund siden du har lagt ut noe tror jeg.. :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Sinnsyk rå og bra jobb! :eek: Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 det blåe på felgene skal være slik, det er jo himmel der og felgene reflekterer selvsagt litt av det. er litt uenig i at fargen på frontfangeren er feil. jeg gjorde den bevist litt mørkere i front enn bak, bare for at jeg syntes det så litt "kulere" ut. men for all del, hadde ikke venta at alle skulle synes bra om den, så bare si det dere mener folkennns.. takk for kommentarerene da.. og ja, hehe, den sprekken i sideskjørtet.. hadde tenkt å lage en sprekk i veien også slik at det så litt bedre ut. skal gjøre det snarest. glemte det bare av før jeg la ut bilde :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hæ?! For all del, godt jobba, men ikke helt perfekt;) X ja så der....bra, men ikke pent...thats my point Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 bra modd. synes porshe skulle lagd biler med den stussn dær, de dem har nå, er så "tamme" Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 KUL BIL!!!! liker omtrent alt!!! brushinga er veldig bra, men det ser ikke 100% ekte ut... nice mod Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg