nasonex Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hei. Skal i idag sote lyktene på min 360. Hadde tenkt å sote baklyktene og blinkersene framme og på siden. Tenkte bare jeg skulle høre hvordan reglene for soting egentlig er, har jeg i lov å sote lyktene i det hele tatt? Og hvis jeg blir stoppa, noen tips om hvordan man lurer seg unna det? Bilen ble eu-godkjent i forrige uke, så soting blir det uansett :) Takker for svar. Siter [TEAM SUMMER SUCKS] [-] 1999 Passat Highline 1.9TDI Syncro @ 140 hk. [-] 2003 Ski-doo Summit 800 H.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Er ikke lov, bare ha et sett orginale lykter som du kan ha på når du viser den, så er ikke det så stort problem.. Hvis du soter de heeelt mørke er det lettere å se om det er sota, så hvis du soter de sånn at lyset fortsatt fint går igjennom, kan det hende de ikke bryr seg.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nasonex Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Jepp, var det jeg tenkte. Skal prøve å roe meg ned, slik at de ikke blir alt for mørke. Håper det blir bra. :) Siter [TEAM SUMMER SUCKS] [-] 1999 Passat Highline 1.9TDI Syncro @ 140 hk. [-] 2003 Ski-doo Summit 800 H.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg