eNoffer Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Prøver å bytte girstanga til en short-shiftversjon, men det var ikke akkurat jeg som vant VM for bilmekanikere for å si det slik. Hvordan får en av den gamle girstanga? Må man under bilen for å få denne ut? Bilen er en golf IV.. Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Hvor mye har du skrudd ut da?? Og hva har du gjort til nå? Tenker på short shift selv, men ikke kommet meg noe lengre med det. Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Fikk ikke lagt til noe vedlegg her, men om du ser her : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=20318 , så ser du hvor langt jeg er kommet.. Har forhørt meg litt rundt, og det ser ut til at men må ned med eksosen på golf IV for å bytte.. doh Ikke plug`n play akkurat... Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Å omtrent like fort som planene mine om short shift kom, så forsvant de desto fortere :) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Får antakelig lånt meg en grav i ettermiddag, så jeg gir ikke opp enda. Tar med kameraet slik at jeg kanskje får laget en liten "reportasje" om hvordan man skal gå frem. Om det ikke er for ille får du kanskje børste støv av planene dine igjen :) Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Oki, da var det prosjektet skrinlagt for min del også. Var ikke så ille å komme til, bare løsne på varmedekslene over potta så lyste skuffelsen mot meg: Stanga passer ikke!! anger2 Skulle tro det var likt på min og GTI`en(denne var til GTI), men nei... Er nå tilsalgs doh Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Halv pris ;) MED montasje ;) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hehe, høres ut som en bra deal. Slipper å bekymre meg for hvor jeg skal lagre den :rolleyes: Sto at den passer fra `99 og utover, men hvem vet :) Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hvor har du kjøpt den? Pris? Mye har du tenkt deg nå da? Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Kjøpte den hos en figur på ebay.com. Han holder til i California såvidt jeg skjønte. Vet ikke helt hva jeg måtte ut med til slutt (gikk noen runder med ekstra frakt), men du kan jo prøve om den passer om du vil. Gjør den det, gir du meg 400? Passer den ikke gir du den bare tibake til meg? Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Det er jo en mulighet for at jeg bare kjøper det, men det er litt kvial når det ikke er 100% sikkert om det passer eller ikke lissom... Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Skjønner. Som sagt kan du jo prøve den, og bare levere den tilbake om den ikke passer. Stanga ligger nå her, så det er bare å si ifra :) Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Hvorfor bytte hele girspaken? Såvidt jeg har fått med meg, er det bare å bytte metallbiten på armen inn i girkassa... Synes jeg så den for en drøy tusenlapp på awesomegtistore... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Hvorfor bytte hele girspaken?Såvidt jeg har fått med meg, er det bare å bytte metallbiten på armen inn i girkassa... Synes jeg så den for en drøy tusenlapp på awesomegtistore... Nå fikk jeg hele sulamitten for noe under tusenlappen, så da tenkte jeg det kunne være like greit. Vet ikke om jeg har mulighet til å bytte bare metallbiten heller. Da jeg hadde spaken ute så det ut som alt bare var en bit...men så er det kanskje ikke likt på gti og ikke-gti...ehem :) Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 1000 spenn var jo ingen upris! :) Ser her at den metallbiten er dyrere... Men sikkert enklere å montere... Hva som er best aner jeg ikke, men det er jo et alternativ. http://www.awesome-gti.co.uk/vw%20golfmk4/transmission.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg