Boosti Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Er det noen som veit om det er en enkel jobb og montere henger feste på en 97 mod Ford mondeo. Må man lage hull/fester selv eller er det der orginalt.. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Er det som det var på min er det bare å kjøpe hengerfeste som hører til din bil, og bolter da selvfølgelig. Hull for dette skal være klart i bilen karosseri. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 jeg får prøve og se....titte litt på bilen osv....er litt drit og kjøpe hengerfeste og ikke få montert det pga at jeg ikke verktøy tell og bårra hull osv..Sist gang jeg skulle sette på et hengerfeste skjedde nemelig detta...det var på en baleno da...så jeg vill væra sikker før jeg begynner med det. Men er det noen andre som vet noe mer sikkert... Jeg er også intrisert i og kjøpe et brut henger feste billig Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Har komplett hengerfeste liggende her, men da skulle jeg nesten fått vite om hullavstandene på bilen stemmer. Hengerfestet mitt er til en MK1 Sedan/kombi i utgangspunktet. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Har komplett hengerfeste liggende her, men da skulle jeg nesten fått vite om hullavstandene på bilen stemmer. Hengerfestet mitt er til en MK1 Sedan/kombi i utgangspunktet. Jeg skal se etter en dag...og måle ullavstandene osv... pris? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Hvordan er det å skru av hengerfestet? Noen som vet hvor boltene jeg må ut med ligger og slikt.. Må nesten få av mitt snart.. Ødelegger jo hele baken på bilen jo... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cagiva2000 Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Hvor mye gir du for et hengerfeste da? Siter 93 Mod Bmw E36 Coupe| 2x93mod mondeo, + 1 Ford orion http://s17.photobucket.com/albums/b89/Fordmondeo93/Bimmers/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Ingen som har plukket et av før? Eller som vet hvor boltene er? Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cagiva2000 Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Ingen som har plukket et av før? Eller som vet hvor boltene er? Jepp ;) Skal prøve å ordne bilde imorgen ;) Siter 93 Mod Bmw E36 Coupe| 2x93mod mondeo, + 1 Ford orion http://s17.photobucket.com/albums/b89/Fordmondeo93/Bimmers/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gekofix Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Du sier ikke noe om det sedan eller stv? Du må av med fangern, lage hull etc, resten er bolt på! Jeg kjøpte på bilxtra til mondeo ca 1800 det var ink alt. Her finner du montering anvisninger : http://www.catalogue.bosal.com/pages/tow_carspecnr_list.php?query_nr=3&make=Ford&model=Mondeo&year=1997 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Jepp ;) Skal prøve å ordne bilde imorgen ;) Gode ting... skal bli godt å få AV det hengerfestet snar Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg