safoll Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Tenkte jeg skulle lakkere vinterfelgene mine. Problemet er at det sitter splitter nye vinterdekk på dem, og man må vel helst ta av dekkene fra felgene for best mulig resultat ved lakkering. Spørsmålet mitt er da: Vil dekkene ta skade av å bli tatt av og satt på felgene igjen? (slitasje på gummi i innerring, osv.) mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Tenkte jeg skulle lakkere vinterfelgene mine. Problemet er at det sitter splitter nye vinterdekk på dem, og man må vel helst ta av dekkene fra felgene for best mulig resultat ved lakkering.Spørsmålet mitt er da: Vil dekkene ta skade av å bli tatt av og satt på felgene igjen? (slitasje på gummi i innerring, osv.) mvh Nei dekka skal ikke ta skade av det hvis du bruker dekk maskin og det gjøres riktig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Nei dekka skal ikke ta skade av det hvis du bruker dekk maskin og det gjøres riktig... Takker. Det var svaret jeg var ute etter. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg