Kennet Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Lurte på om det var noen her som var flinke til å lage basskasser, og som kunne lagd en kasse for meg i bytte mot noen papirbiter av ymse slag ;) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apall Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Hva slags kasse.Tenker på antall liter. Dvs bredde, lengde, høyde. Hvor mange subber? Skal de ha vært sitt kammer? bygges i 22 mm mdf? Hvor er du fra og hvor skal kassen leveres? Mvh Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Hva slags kasse.Tenker på antall liter. Dvs bredde, lengde, høyde. Hvor mange subber? Skal de ha vært sitt kammer? bygges i 22 mm mdf? Hvor er du fra og hvor skal kassen leveres? Mvh Henrik Er fra asker, trenger kasse på ca 90 liter, skal være under hatthylla i bilen min, og det skal være 2x12" i den. Send meg gjerne PM om noen er interressert i å lage den og hva dere skal ha for det :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goåfør Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Hei. Skal du ha lukket eller porta kasse?? Åssen elementer er det du har. Hvor høyt er det under hattehylla, og hvor breit?? Åssen forsterker og spiller er det du har?? Mvh Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Er fra asker, trenger kasse på ca 90 liter, skal være under hatthylla i bilen min, og det skal være 2x12" i den. Send meg gjerne PM om noen er interressert i å lage den og hva dere skal ha for det :) Har du elementene liggende? Hvor mye er du villig til å betale? Materialer koster i seg selv fort 5-800 kr. Har du snakka med ALigsi her på forumet? Han har det som jobb å bygge kasser. Han er rask og meget flink. gå på Soundpressure på kontakt eller forumet. Han kan sakene sine. Lykke til Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Er fra asker, trenger kasse på ca 90 liter, skal være under hatthylla i bilen min, og det skal være 2x12" i den. Send meg gjerne PM om noen er interressert i å lage den og hva dere skal ha for det :) Har kasse for 2 X 12" 2 kammere 60L pr. stk port 11cm X 21cm trekt i Grå teppe Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Har du elementene liggende? Hvor mye er du villig til å betale? Materialer koster i seg selv fort 5-800 kr. Har du snakka med ALigsi her på forumet? Han har det som jobb å bygge kasser. Han er rask og meget flink. gå på Soundpressure på kontakt eller forumet. Han kan sakene sine. Lykke til Mvh Erik Ja elementene har jeg liggende. Jeg finner ikke han ALigsi på forumet. både søkt og sett i medlemslista.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Jeg skal forresten ha det i en 240 sedan ;) og her er en annen tråd jeg som har lagd om samme tema, og det står en del mål osv i denne.. http://web.bilforumet.net/showthread.php?t=59048 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Ja elementene har jeg liggende. Jeg finner ikke han ALigsi på forumet. både søkt og sett i medlemslista.. Kankje noe med at jeg heter Andreas på det forumet :) Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 så du kassa som jeg og en kompis har laga? heter bagasjerom før og etter (eller noe sånt) der sitter det 2x 12" med separart kammere og bassreflex opp i hattehylla... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg