C-C Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 turbokit til bmw e30/e36 fra gik selges.helt nytt i eske. inneholder turbo,intercooler,regulator,popoff,siliconslanger,rør,målere++ bolt on til 4 og 6 syl. 7000.- 98015753 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 turbokit til bmw e30/e36 fra gik selges.helt nytt i eske.inneholder turbo,intercooler,regulator,popoff,siliconslanger,rør,målere++ bolt on til 4 og 6 syl. 7000.- 98015753 manifoild da?? trenger vel det oxo?? er det kansje med?? ca mangen hk får ein.?? hva slags turbo er det?? skal ha det på ein 325 e-36. Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-C Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 manifoild da?? trenger vel det oxo?? er det kansje med?? ca mangen hk får ein.?? hva slags turbo er det?? skal ha det på ein 325 e-36. manifoilen må sveises selv hvis du skal ha det på en m50b25. følger med flenser.ellers får man kjøpt det for rundt 3000.- på en e36 2.5 gir settet 70 hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 manifoilen må sveises selv hvis du skal ha det på en m50b25.følger med flenser.ellers får man kjøpt det for rundt 3000.- på en e36 2.5 gir settet 70 hk. hva slags turbo er det? ein T3 eller?? okey det er undervudering:) motoren min er allerede ute no .. skal ta service :) kan henda det kommer mere:) har du det samma kitte på montert eller?? noen bilder med monteringa?? Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-C Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 hva slags turbo er det? ein T3 eller?? okey det er undervudering:) motoren min er allerede ute no .. skal ta service :) kan henda det kommer mere:) har du det samma kitte på montert eller?? noen bilder med monteringa?? har kun det kittet her.turboen er en switzer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Har du litt mere info? Bilder og spesifikasjoner på alt? Er dette noe ordentlige og seriøse greier, eller er det noe jalla? Kunne gjerne tenkt meg turbokit på min E36, men jeg vil ha noe ordentlig, som holder.. Og som ikke blir noe tull med.. Hvilken bil er dette brukt på fra før? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-C Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Har du litt mere info? Bilder og spesifikasjoner på alt?Er dette noe ordentlige og seriøse greier, eller er det noe jalla? Kunne gjerne tenkt meg turbokit på min E36, men jeg vil ha noe ordentlig, som holder.. Og som ikke blir noe tull med.. Hvilken bil er dette brukt på fra før? det er ganske seriøse greier når det følger med siliconslanger,regulator ol pleier ikke alltid det.kittet er fra gik turbo og er det noe du lurer på kan du ringe dem da jeg ikke har noe peiling på slikt.alt er som sagt NYTT OG IKKE BRUKT og tlf nr mitt er 98015753 hvis noen lurer på noe!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 det er ganske seriøse greier når det følger med siliconslanger,regulator olpleier ikke alltid det.kittet er fra gik turbo og er det noe du lurer på kan du ringe dem da jeg ikke har noe peiling på slikt.alt er som sagt NYTT OG IKKE BRUKT og tlf nr mitt er 98015753 hvis noen lurer på noe!!! Kan være interessant dette.. Enn hva med bensintilførsel? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-C Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Kan være interessant dette.. Enn hva med bensintilførsel? holder med en justerbar regulator som følger med men er ikke dumt med en tillegsprut ved høyere trykk enn o.5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 er dette noe å sette på en m3 e36?for å lade 0,4? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-C Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 er dette noe å sette på en m3 e36?for å lade 0,4? kan lade 0,7 uten problem har jeg hørt på m3 er det ingen intr innen 14 dager monterer jeg det på min bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 BMW = Non turbo shit! Ikke ødelegg bmw'er med å hive turbo på da folkens! Jaja, det er nå min mening..... Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Ta det med deg til Narvik og monter det på min bil da :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 jeg er meget intresert!er turbo stor nokk for en m3 motor?skall bare lade 0,4 men det er jo snakk omm like under 400hk.må vite at det går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 da har jeg kjøpt meg turbokitt!!!jess,...da blir det turbo m3 til sommeren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg