Knusern Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Hva trenger man av utganger på spiller for å koble til ymse utstyr som vanlig mp3-spiller og iPod feks? Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huti Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Hvis du har litt feit pioneer spiller kan du snu en signal utg til inngang, kobler bare til der. Dette gjøres med å holde inn Func knappen på spillern mens den er slått av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Derfor jeg lurer på hvilke inn-ut man trenger? Ikke hva slags feite duppeditter som er på keege spillere chicken Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Det du trenger er aux-innganger. Ser akkurat ut som utgangene bare at det vanligvis står aux-inn på dem.. Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulsant Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Hvis du har en Pioneer-spiller med støtte for IP-bus, som bl.a. brukes til CD-veksler, så får du kjøpt ett IP-bus adapter som en kobler til AUX på. Har det på komplett f.eks. (http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=116263&cks=SER) Kan godt hende andre produsenter har tilsvarende dersom det ikke er en AUX-inngang på spilleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huti Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 du må ha pioneer over 5000 serien tror jeg, da snur du bare an utgang til aux, hvordan det er på andre spiller vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg