jettamaster Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 det er vanskelig å finne nye modder på golf II men på dette prosjektet så er vel sjølvmords dørane og panseret spesielt. det har eg aldri sett før. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 det er vanskelig å finne nye modder på golf II men på dette prosjektet så er vel sjølvmords dørane og panseret spesielt. det har eg aldri sett før. Har sett dørene på G2 før, men panseret har jeg bare sett på en golf 3... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 men nytt for meg;);) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Skjer det noe med bilen eller? :zzzz: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Nei, ikke akkurat nå, har litt for mye andre ting å gjøre. Pusse opp leilighet, rep. av bruksbil ++ Når jeg får tid til noe mer er jeg usikker på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Okey, standing by for transmission:partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 blir like imponert vær gang du kommer med noe nytt, bruttern tipper jeg er passe irritert, altså MrVirril. siden noen har ripet opp bilen hans som ble nylakkert i svart over ogrange i april. det er ripet så hart inn i lakken at det må lakkeres opp på nytt. ikke billig;( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Okey, standing by for transmission:partyon: Hehe, det kommer nok noe snart! Har kjøpt meg ny bruksbil da;) Den skal enda senkes mellom 4-6 cm mer... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 nybilen er GTI 16V ser jeg? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Jepp, er nok det.:) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LagunaTwinCam Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Halla! Det er meg som du kjøpte Golfen av, en haustkveld for drøyt 3 år sia.. godt å sjå at den blir tatt godt vare på, sjøl om det ikkje er så mykje igjen av det den var den gangen :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Halla! Det er meg som du kjøpte Golfen av, en haustkveld for drøyt 3 år sia.. godt å sjå at den blir tatt godt vare på, sjøl om det ikkje er så mykje igjen av det den var den gangen :p Hey, joda, er vel ikke så mye igjen nei. Har ikke skjedd så mye i det siste her, jeg har flyttet, og prosjektet venter på å flytte etter;) Har nytt lokale, men jeg må fikse bruksbilen før jeg kan flytte prosjektet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Halla! Det er meg som du kjøpte Golfen av, en haustkveld for drøyt 3 år sia.. godt å sjå at den blir tatt godt vare på, sjøl om det ikkje er så mykje igjen av det den var den gangen :p hey stian:) den blir godt ta vare på ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 nämen:) har du kjöpt deg gti:) ka motor står i den da 2,0`? skal snart kjöpe en golf 2.0 16v da er velding go bil det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 nämen:) har du kjöpt deg gti:) ka motor står i den da 2,0`? skal snart kjöpe en golf 2.0 16v da er velding go bil det:) Joda, er orginal KR. Felgene som står på er til salgs, PM om noen er interesserte. Nye felger til kjærra har blitt handlet også;) 8 og 9x 14" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg