MercFreak Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Turbo volvon min ser dessverre slik ut: den blir nok grom en dag den også! Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 den blir nok grom en dag den også! neeeeei tror du det....? helt ok bruksbil med 16v turbo ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Bilen til en kamerat.. å får helvette så rå!!!! der har dere stuket guttær.med brunt bur og greier ho ho mangler bare svart ruteramme og orange blinkers og turbo m/500hk!!!kan jo hende det er litt kruttin men:) den må jeg har mere info og bilder av.hører du det drittgolf! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Grom øse den 242'en dær ja! poffs: Hvem er det som har kjøpt plastraketten din nå? Den gynga som et stykke gele på tpc filmen når den sladda =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Grom øse den 242'en dær ja! poffs: Hvem er det som har kjøpt plastraketten din nå? Den gynga som et stykke gele på tpc filmen når den sladda =p WARNING :offtopic du får ringe bt og sjekke da vøtt gele er godt som dessert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Sorry for at jeg var "voldsomt" off-topic der. Er ikke som om jeg er så interresert i plastraketten at jeg gidder strevet med å ringe bt. Gele skal ligge på fatet, ikke på veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 her snakker vi skikkelig turbovolvo dødsfet kjærre,digger den bilen:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 mhm! Fullstendig enig med deg der poffs! Har den som "avatar" på msn min :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Bilen til Euro-1 er bare ekte porr! Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Turbo volvon min ser dessverre slik ut: Men den så pen ut. Men blir vell enda pener nerri der. Lykke t me prosjekte ditt da :) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 her snakker vi skikkelig turbovolvo dødsfet kjærre,digger den bilen:cool: Hehe, må si æ failt for denj der:D Så skjønne dæ godt :) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Jæven steike denj va strøken å lekker denj 2førrn din :) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hedgard. du mål legge lingen melle disse to så får du stor bilde. [/img] Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg