CoilOver Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Hva har skjedd med eldre forum innlegg? En av grunnene til jeg liker Primera forumet, er fordi jeg kan søke etter eldre innlegg som har tatt opp problemer/ting/spørsmål, uten at jeg må skrive nye innlegg for hver eneste ting. Innleggene som ligger her nå, er kun datert tilbake til 26 januar i år!!! angry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Hvis du velger at du skal se lenger bakover i tid enn en måned, kan du se tilbake til 2002.. Greit å sjekke litt før man hyler eller? Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Hvor i huleste ligger det valget?! Jeg klikket "Søk" og fikk kun frem resultater fra 2005. Er det forventet at alle forum brukerene her skal ha en ekstra innsikt i HVORFOR ikke eldre forum innlegg kommer frem? Er det ikke meningen at et forum skal være så pass brukervennlig at en automatisk skal slippe å spørre om slikt?! Dette var mitt "hyl". Synes det gamle forumet var bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Viss du blar helt ned på siden og ser nede til venstre så er det en "boks" det står "visningsmuligheter" på. Trykk på den pilen på siden av "boksen" det står "Fra den" på så kan du velge "begynnelsen" der. Da tror jeg du skal få opp alle innleggene fra begynnelsen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Grunnen til at tidligere innlegg ikke kommer når du søker er at det var noe problematikk når de gikk over til nytt forum, og det vil ikke søke blandt eldre innlegg, så vidt jeg forstod. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg