-Supraguy- Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Kul den Spruce!! Likte fargene. Sett bare på felger uten dekk og fjern fargen fra skiltet;) Takk for komentarene! Men RS6 har ikke s line lister, kan sikkert sette de på for det. Hørte at dere sa at jeg skulle farge listene og fangere.. Har dere ekstremt lyse skjermer som kan se det?:) Jeg lakerte bare bak fangeren. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Har kommet med oppdateringer nå, på det dere sa jeg burde gjøre:) Lakert alt og satt på ny grill. Hva syns dere? Noe mere jeg burde gjøre eller gjøre om på? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Det ble bra, men du må fjerne RS6 logoen og sette på ringene igjen:) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Bakfelgen svinger mens hjulet står helt i ro... Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Han fyren i bilen likner på svenskekongen. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Han fyren i bilen likner på svenskekongen. Det er jo derfor bilen står rolig, tror du han hadde klart å kjørt den HELT selv?!" thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 update: hei, får vel legge ut min modd:D er min første mod:) veit at det er noen små feil, men jeg er ganske fornøyd:) ting gjort: 1. senka 2. byttet felger og fikk dem til å gå rundt 3. fiksa bakgrunnen 4. øyelokk 5. fiksa grillen 6. sota rutene 7. fiksa baklykta til hvit 8. fjernet håndtaka, blinklys og skiltet 9. annen lakk 10. fiksa frontruta, "senka" med sann greie(husker ikke hva det heter:D) 11. satte på Z3 side vents komentarer?? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Det må jeg si var litt av et skilt ;) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Veldig bra dette! Prøv og ikke sot vinduene så mye og gjør de svarte, ikke rosa:) og lyktene har du glemt å fjerne rosa fargen på. Bakfelgen er litt for stor på høyre sida. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Må vel legge ut min modd,gjorde den om til 3 dørs som gjorde den litt tøff! Her er den! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW1300T Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Dette er den første bilen jeg modder på data.. ble ikke helt fornøyd, men.. den representerer likevel den stilen jeg foretrekker å bygge i. Målet var å lage en Audi med et rent utseende som ikke skiller seg for mye ut fra originalen, da dette også er en del av Audi's egne retningslinjer (det er f.eks. ikke mye som utseendemessig skiller A? og S?). Hva er fiktivt gjort på bilen: - ny motor; 4 liters V8 Bi-Turbo (overdriver kanskje litt, men det er lov når det ikke koster penger) - oppgradert drivverk, bremser og effektanlegg - felger fra Speedline (passer ikke helt i bildet) - senking med coil-overs og öhlins-dempere - emblemer, antenne og dørhåndtak er tatt bort - ny frontfanger med større plass til bl.a. STOR intercooler - ny bakfanger med to stk. 3" enderør i senter - hvite baklys - øyebryn på frontlyktene - lakkering i BritishRacingGreenReplika-lakk - lakkering av detaljer som grill, speil og innvendige paneler i samme lakk - soting av ruter, noe mørkere bak. Første forsøk! Siter ArcticRacing.net Bruksbil: BMW 316i (E46) Prosjektbil: BMW 320i (E36) Veteranbil: VW 1300 / Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Veldig bra! Hva med å finne noen felger som har sittet på en bil så du får med bremser og så er det feil lys på de. Og så likte jeg ikke den grønne solfilmen, men smaken er som baken. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 her er min første modd:) gikk for en clean look! ris/ros?? Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 her er min første modd:)gikk for en clean look! ris/ros?? Grønne felger? Tipper det er refleksjoner fra området rundt bilen du tok felgene fra. Prøv å kopier fargene som var på de orginale felgene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iluv2xlr8 Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Her er min Audi. Har ikke drevet alfor mye med photoshop, men ble absolutt fornøyd! :) Siter -> 99' Nissan 200SX S14a Racing Edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg