Gå til innhold

Audi Konkurranse

Ranger emnet


andrej1

Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Supraguy's, Audi RS6 Replica WIP: Helt j***ig lekre felger og feite dekk!

-Min "svakhet"!

Keepin' it clean, er ikke så mye mer du får gjort uten at det blir overdrevet. Er det noe spesielt sted du henter felger fra? :peace:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supraguy's, Audi RS6 Replica WIP: Helt j***ig lekre felger og feite dekk!

-Min "svakhet"!

Keepin' it clean, er ikke så mye mer du får gjort uten at det blir overdrevet. Er det noe spesielt sted du henter felger fra? :peace:

 

Takk, nei hentet de fra Audi RS6.

Noen som har noe forslag til noe mer jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, nei hentet de fra Audi RS6.

Noen som har noe forslag til noe mer jeg kan gjøre?

 

Få av den RS6 grillen da den ikke passer helt inn med tanke på vinkel og kontrast. Få mekket noe klassisk uten emblem men med riller og prøve å få på noe chrome S-line "lister" på nedkanten av døra kanskje. fjerne antennen på taket og kurve tåkelyset i fangeren. prøv å få fikset på hel lakerte fangere og skjørter da dette er utrolig pent på en A6.

 

Fet mod. du har min Vote.

 

Audi = keep it clean

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at det var best jeg la ut min ferdige(?) mod, før jeg tok livet av den med alt for mye rariteter. Fant ut at jeg ville lage en rimelig clean A6, men med en business mann som vet og bruke penger på luftfjæring og felger ihvertfall :p

 

Kommentarer?

 

a6.jpg

88 Golf 2 Syncro

72 Opel Manta A (laangtids prosjekt)

[x] 77 Opel Kadett C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår