Hernes Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 dere ser hva jeg har gjor vel!! finner ikke felger som passer (har ikke prøvd) og er ikke ferdi med pota og "ICE"'en eller anlegget da! Noe jeg bør forandre???? DUB golfen: orginal: http://www.dieselstation.com/wallpapers/Volkswagen-Golf-IV/Volkswagen-Golf-IV-115.jpg Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Fet den. Men felger i bagasjerommet:D? DUB logoen på vinduet ser ut som at den stikker innover, rett litt på den og senk opacityen på logoene. Tror ikke det er noe problem å finne felger hvis du bare søker litt på google på en bestemt bil kanskje. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 det i bagasjerommet er Høytalere! ikke felger! :D menmen elr så kan jeg bare leite gjennom på dieselstation.com! Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 fet den der, liker DUB!!! men, den bilen må ha noe innihelvette brede felger, type DO RULL, og helst litt vaslede skjermbuer Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg