Bjelli Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 pris hovedlys? Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 400,- stk tenkte jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Når Morten blir fri har jeg litt liggende også. Men de typiske tingene er seff borte. F.eks. girkasse, motor, dørhåndtak, seter osv .. Litt interiørdeler igjen og en del karosserideler. Alt karosseri forann frontruta er borte. Har ting som ABS pumpe, mye dash deler, bakaksel, panser (faktisk) travers forann, bakluke .. baklykter .. Tja .. slike ting .. bare spør ... men har solgt deler i 1 år så har dere noe alle andre mangler så er det nok solgt ... Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Noen som har høyre bakrute liggende??? Lista rundt må være fin! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Noen som har høyre bakrute liggende??? Lista rundt må være fin! Har passasjersiden ja. Lille ruta bake. Omtrent det eneste av glass drittungene ikke har knust på bilen ..... Bud ønskes på PM Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Hvor mye skal du ha for den? Får du skjært den ut fint? Mener det var høyre, skal dobbeltsjekke! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Har bare tatt ut bake på Golf før. Hvordan fjerner man den pent da ? Skal sikkert få det til. Gi meg et bra tilbud. Mest for at jeg skal gidde og dra ned å ta den ut .. er litt lat :P Skyld på været ;) Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Det var venstre rute da... Er den hel? Må skjæres ut med kniv på sidene og vaier ved b-stolpen.. Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Nei drittungene i nabolaget fra knust førerside bak og foran, samt bakvinduet .. og ett speil. Fitteunga! Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Du kan gi dem en mitt på tygga fra meg! angry Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Gjerne det ... kom jo masse snø inn i bilen som jeg hadde masse greier liggende i :( Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Har du panser??? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg