MSpeed Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 ting tar jævli lang tid ja doh sorry for det.. skal skjerpe meg:P Klokka: Roadblock: Mollo: Supraguy: Elanzer: spruCe: MeSs: ErikG: hotSAM: Colle: Dodgy: C_West: Sinnzyk: Lie: Arild525: Fresh Ibiza: Nedi: Kaz: DbPeter: Texascom: Locdog: de vanlige greiene: Jeg stemmer på...Fordi valgte en litt annen måte en før for å vise bildene.. så beklager hvis det blir for mye men.. og beklager til alle 56k'ere;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Min stemme går til Nedi for jeg tror det må være den artigste bilen jeg har sett ;) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Jeg stemmer på Sinnzyk sin fordi den bare var sinnzykt rå:). Litt mye små feil, men. Ellers så syns jeg C_West sin var den nest beste. God ide og lage en rally version av bora. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 L-jay: takker hehehe, hadde ikke tid til å lage noe, så det ble ett forsøk på noe sånt.... vet ikke heelt hvem jg stemmer på, edit på replyen min når jeg vet :d Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Min stemme går til Sinnzyk, dette fordi blien er skikkelig gjennomført... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 min stemme går til Spruce, selv om den har to forskjellige lykter. liker fargekombinasjonen rød og sølvgrå Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Sinnzyk får min stem ;) you go girl.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Min stemme går og til Sinnzyk - det sto mellom den og MesS, men Sinnzyk trakk det lengeste strået :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 btw: MSpeed, dette var en bedre måte å vise fram bildene på, så slepper jeg å få blemme over blemmene når jeg skal se på forslagene ;) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 jeg stemmer på supraguy! likte mess sin oxo ganske godt :D nice work boys :D må oxo takke for de stemmene jeg har fått :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Stemmer på Spruce, for den bilen var jæævlig clean! Synd det var så mye positiv camber på hjula da, men det ser ut til å være et prob. på de fleste modene her... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Stemmen min går til spruCe, fordi bilen ser både perspektiv og formessig riktig ut. Skulle bare fått bort litt av blurry feltene! Clean bil, du hakke "overdone" it. sInnzYk Hadde fått stemmen for stiligste bil, men fronten ser ikke riktig ut. Ellers er den helt knall!! Skal egentlig ikke snakke jeg da, se på min! notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 stemmer på Nedi sin! fordi han er navn broren min (tror jeg :D ) og fordi han lagde den som var morsomst! (fetest kanskje) :rolleyes: Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Stemmen min går til Spruce her gitt.. nydelig vinyl. Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Stemmen min går til Supraguy, en bra mod Ellers ligger Colle og Sinnzyk noe siiiiiiiiinnzyyyyyyyyykt høyt oppe på lista Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg