vw-vegard Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 vi liker nemlig kantfelger her på forumet :D Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Har fått tilbake bilen nå. Har hatt den i litt over en uke og all ledig tid blir brukt på bilen. Slenger ut noen bilder fra der jeg slapp sist. Panser som er mattet ned. Bilen i lakkboksen. :thumb Rs- fangeren ferdig! Her kan man se fargen. Ble den samme, bare 10 gram mer blå perlemor pr. liter. Dette synes bare i sol-lys eller sterkt lys. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Så var den ferdig lakkert. Står her og venter på å bli fraktet hjem. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zumman Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 vakkert! :) :thumb Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Endelig hjemme i garasjen igjen. Montert baklykter, bakfanger og g60 breddere bak. Oversiktsbilde med motoren inne. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Samco slanger har blitt handlet inn. Var dyrt, men jeg syns det var verdt det. Samco ferdig montert. Sånn ble det med intercooler og rør. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Sånn står den nå i dag. Fikk også kjøpt meg bonrath monovisker. Hvis noen har tüv papirer, så send gjerne en kopi til meg. :) Frontlykter er også montert. Har også tatt meg en prøvetur i dag. Gleder meg bare til å få skilter på den. :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zumman Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 morro og sku? :) Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 vakkert! :) :thumb Takk takk!! :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 morro og sku? :) Ja, har liksom blitt en vane å gå ut i garasjen etter jobb og i helgene. Bare må liksom. Blir "trist" når den er ferdig. Hva skal jeg gjøre da? Eller... En bil blir jo aldri ferdig da. :) Hehe Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Fikk lufta alle bremsene i går. Hadde litt problemer med at bakbremsene ikke ville lufte seg, men så leste jeg et sted at motoren mått gå i mens luftinga pågikk. Gjorde dette og lufta som bare det :) I dag kommer det justerbare senkesettet jeg har ventet lenge på. Blir montering av det i kveld :thumb Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 den ble grom etter lakkering :D smette på bredderne foran også ikveld eller? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 den ble grom etter lakkering :D smette på bredderne foran også ikveld eller? Hehe.. Dem er allerede på sammen med skjørtene. Alt splitter nytt! :thumb Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Hvor kjøpte du breddinga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Dette ser bra ut Cchris. Ser ut som en fet farge. Men hvordan står intercooleren? Ser ut som om den står skjevt. Det er vel pga at fremre travers står skjevt i forhold til fangeren liksom? Slik at cooleren blir bein inni der? Right? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg