Cchris Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Grattis med ny bil! PS! Jetta'n har fått ny motor og gearkasse! Takker og bukker :) Følger med på jetta'n også, men lite som er gjort med den nå for tiden? Ferdig eller? Er jetta'n godkjent med ny motor? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Er jetta'n godkjent med ny motor? Nei...er ikke meninga heller. Tror aldri iverden de ser forskjell :rolleyes: Bare litt justering av tenning og gasser så er jeg imål. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Driver å funderer på å kjøpe kn-filter. Men hva gjør jeg med luftfilterboksen og de ledningene som går inn på lokket? Og hva med de slangene som går fra luftfilterboksen til motoren? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Var forresten på høgger'n å henta litt saker her om dagen.. Bilder er av dårlig kvalitet og tatt med mobilkamera. Fikk hattehylle, sota baklykter, G60-sideskjørt m/festebraketter, Gti/G60 breddere forran (litt usikker hva det er!?), en spoiler (møkkete på bildet, men kan bli fin). Ganske fornøyd med den dagen. :D Trenger self. ikke alt til bilen min, men kjekt å ha! thumpsup Fant du alt det der hos høggern????? jeg vil også ha :( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Hehe.. ja. Alt sammen! Var helt rart egentlig. Trudde jeg aldri skulle finne så mye. Må si at det var verdt turen thumpsup Mulig at noe av det selges etterhvert også. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Hehe.. ja. Alt sammen! Var helt rart egentlig. Trudde jeg aldri skulle finne så mye. Må si at det var verdt turen thumpsup Mulig at noe av det selges etterhvert også. får si ifra :) trenger bla. skjørtene... hehe Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 får si ifra :) trenger bla. skjørtene... hehe Skal si ifra når det blir aktuelt veitu. Jeg trenger dem ihvertfall ikke. Bare tok dem med for moro-skyld jeg.. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Skal si ifra når det blir aktuelt veitu. Jeg trenger dem ihvertfall ikke. Bare tok dem med for moro-skyld jeg.. kan være lurt det om man kommer over slikt på høggern om man får de billig :) alltid noen som har lyst på slikt ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 kan være lurt det om man kommer over slikt på høggern om man får de billig :) alltid noen som har lyst på slikt ;) Så sant, så sant! Lar jo ikke sånt gå fra seg. Fikk det veldig brukbar pris også. :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Så sant, så sant! Lar jo ikke sånt gå fra seg. Fikk det veldig brukbar pris også. :) jeg kunne få kjøpt her om dagen for 800kr :rolleyes: men perry hadde ikke penger Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 jeg kunne få kjøpt her om dagen for 800kr :rolleyes: men perry hadde ikke penger oii.. det er såpass mye verdt ja. Ga 300 kr for alt sammen + litt til jeg. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 oii.. det er såpass mye verdt ja. Ga 300 kr for alt sammen + litt til jeg. hm....... nei ikke så mye verdt hehe...ca 200kr :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 hm....... nei ikke så mye verdt hehe...ca 200kr :P hehe.. ja ikkesant! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 hehe.. ja ikkesant! hehe....... men si ifra jaffal :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 hehe.......men si ifra jaffal :) Jepp.. legger det ut her når den tid kommer tenker jeg. Men på de sideskjørta, så mangler det et deksel på hver side. Bare så du veit det liksom.. ;) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg