Joachim Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Er det fronten fra den STRØØØKNE old school golfen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 damn, detta blir rått :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 thats HOT! thx man! :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Er det fronten fra den STRØØØKNE old school golfen? Stemmer bra det. Den er veldig strøken den ja. :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 damn, detta blir rått :) Takker og bukker.. Gleder meg til å se den ferdig montert. Men trur det blir et hel**** å montere den. Det er utrolig dårlig plass på batteri siden. Og det ser ut som rallye-lyktene bygger litt mer inn enn de orginale. Men skal nok få det til på et vis. :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Skal ikke være noe problem å sette inn denne fronten, med mindre du har ett altfor stort batteri da. Blir tøft dette her. Liker det som er gjort med den frontplaten. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Skal ikke være noe problem å sette inn denne fronten, med mindre du har ett altfor stort batteri da. Blir tøft dette her. Liker det som er gjort med den frontplaten. Har et optima yellow top batteri. Har satt det på langs og ikke på tvers slik som det står orginalt. Derfor bygger dette noe mer ut mot lyktene. Må nok prøvemontere litt før den går til lakkering. Ja, frontplaten er jo cleana for det meste av hull og slikt. :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Da var rallyefronten levert til lakkering. Håper på å få det tilbake i løpet av uken. :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Hva skjer her om dagen a? :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Skjer ikke så mye. Har endelig fått tilbake rallyefronten. Tok sin tid! Men har ikke satt den på enda. Kommer til å vente litt. Det er et annet prosjekt som står og venter, så da går bilen min i dvale en liten stund. Har forresten holdt på med golfen min i dag da. Pollert den skikkelig, så nå er det ikke lenge før jeg legger et trekk over den. :) Blir muligens i morgen. Slenger ut noen bilder fra i dag. Bilen blir pollert. Fra gulvet faktisk :P Sånn står den nå. Og slik ser det ut i garasjen. Det andre prosjektet som vi skal i gang med + bilen min i bakgrunn. Jaja.. det var alt for i dag. Oppdaterer neste gang jeg får gjort noe. :D Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zack Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Jeg hadde i allefall kasta hele den jævla rallyegrillen du har der.. Det er bare nødt til å være JOM.. spander på deg en emblefri rallyegrill fra Mattig i stedet.. den er rett!! Siter O Saab 900S (1997 - Bruksbil) X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil) X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil) X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil) X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Sikker på det? Mener det var en høy prisklasse på denne fronten. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Sikker på det?Mener det var en høy prisklasse på denne fronten. Trenger ikke være fint selv om det er dyrt ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Rallyefronten er jo ikke akkurat kjent for å være billig. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Det ser veldig ut som den kjipe grillen, ja. Ville heller kjøpt Mattig. Jeg har 3 rallye fronter, og har mattig til alle. Har kastet 2 slalomgriller allerede. Ikke tvil om kvaliteten på Mattig ihvertfall. Koster ikke mer enn en liten 1000lapp ferdig med frakt og moms fra Tyskland (eBay.de). Men nå har du jo allerede lakket den, så da er det jo litt kjipt å finne ut sånt nå. Men men. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg