Cchris Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Nå er forstillingen på plass. Samme med giroverføringa. Gjenstår bare litt sveising igjen nå. Har også fått noen deler jeg hadde bestillt. Ny toppdekselpakkning, og noen småting til drivakslene. Panserløftere. Speil. Skal lakkeres i samme farge som bilen. El. bakluke åpner. Nye lykter. Grillist. I tillegg er høyre forskjerm og et nytt panser bestillt. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 wee:D ny deler;) når skal du sete dem på;)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Hehe.. Det blir etter at bilen er lakkert, noe jeg håper skal skje i løpet av april. m'm Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Nice! Hvor kjøpte du panserløftere? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 http://www.autospar.no:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 De ble kjøpt på autospar faktisk. Tok en måned før jeg fikk dem da, men nå har jeg dem. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 http://www.autospar.no:) Stemmer! :) :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 aha..takker! Så på dem nå. Ser ut som de festes der panseret festes. Frisker nok opp litt i motorrommet! hehe.. At det tok en mnd før du fikk dem overrasker meg ikke. Dem er ikke så raske akkurat. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 aha..takker!Så på dem nå. Ser ut som de festes der panseret festes. Frisker nok opp litt i motorrommet! hehe.. At det tok en mnd før du fikk dem overrasker meg ikke. Dem er ikke så raske akkurat. Jada, det blir nok bra. Også har det jo en praktisk betydning også.. :) Nei, jeg regna ikke med at jeg skulle få varene med en gang da, men en måned er jo litt drøyt. hehe Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hmm.. Hadde du giddi å gitt en liten "how to install bakluke åpner"?! :) Finner ikke helt no voldsomt godt sted å feste ting og tang.. Riktig nok er det et års tid siden jeg så på det men.... ;) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hmm.. Hadde du giddi å gitt en liten "how to install bakluke åpner"?! :) Finner ikke helt no voldsomt godt sted å feste ting og tang.. Riktig nok er det et års tid siden jeg så på det men.... ;) Det kan jeg sikkert få laget.. Hvis jeg skjønner hvordan det skal gjøres selv da :P Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Ny oppdatering. Er nå ferdig med all sveising, og har endelig fått prøvemontert motoren. Utrolig god følelse når den startet etter 25-20 min med feilsøking pga. feilkobling. Den dro rundt to ganger på starteren før den startet. Ikke værst etter å ha stått siden i høst. :) Men den skal ut igjen pga. lakkering i motorrommet. Sliter med å få instrumentet til å virke. Det er lys der, klokke og km-stand kommer frem, men resten virker ikke. Noen som har peiling på hva det kan være? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 venter på oppdatering jeg :o) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 venter på oppdatering jeg :o) Oppdatering ja.. Er en stund siden sist. Slenger ut en oppdatering med bilder seinere i kveld/natt. Ut og skru! Garasjen kaller.. :wave Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Jeg henger litt etter her ser jeg. Begynner der jeg slapp.. Her er et bilde av sikkringsboksen da jeg hadde problemer med instrumentet. Jeg gikk på en smell der må jeg innrømme. Mistet motet fullstendig, men etter noen uker(!) med feilsøking så fant vi feilen. Var et ledingsbrudd i ene strømkabelen til instrumentet. Små ledninger og vanskelig å se blant alle de andre ledningene. Man blir lett blind! :hvaskjera Nye felger er handlet inn. Dezent Cup 9x16, med 215-40 Michelin dekk. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg