anda Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7955990195&category=33597 Min kamerat kjøpte en slik til hans Toyota Corolla 1,6xli og den gikk merkbart bedre. Men er det skadelig på noen måte? Alt har jo en bakside og det vil jeg helst vite om før jeg evnt. monterer en på min bil. Som jeg har forstått det kobles denne inn istedenfor kjøletemp. sensoren og gir et falskt signal slik at blandingen (bensin/luft) blir optimal for mest ytelse, uansett temperatur på kjølevesken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 seriøst...merket han noe som helst forskjell med denne dingsen?? :rolleyes: Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 seriøst...merket han noe som helst forskjell med denne dingsen?? :rolleyes: Ja, vi testet bilen grundig før og etter.. og det dro veldig mye bedre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Ble litt nysgjerrig selv jeg, den koster jo ikke all verden Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7955990195&category=33597 Men er det skadelig på noen måte? Alt har jo en bakside og det vil jeg helst vite om før jeg evnt. monterer en på min bil. Fra annonsen: Will the Zero Gravity Module hurt my engine, transmission, or computer? No. How well you take care of your vehicle and handle the extra horsepower determines longevity. Don’t go spinning wheels and racing if durability is an issue. Simple daily driving and traveling will do no harm. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 bilen får strengt talt ikke noen flere hester... det eneste den gjør er å flytte dreimomentet lavere ned på turtallet... så bilen drar tidligere.. men ikke mere.. eneste grunnen til att den føles sprekere er dette... jeg har hørt noen rykter om att hvis en chip`er bilen så kan det skade blokka siden de er svakere enn i gammle dager.. men ejg tror helst detta var på audi tdi... spar pengene å kjøp ny eksos.. så får du samme opplevelsen pluss lyd på kjøpet... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Jeg aner placebo. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Jeg aner placebo. Jepp. Minst10karaktersetningen. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortis Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Hahaha Sikkert et knall kjøp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg