TTgutt Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 http://www.motorborsen.no/ab2/search_hmaAuto.wa?_cmd=view;id=115280 ta kontakt for mer info, for mye å skrive.... peik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carfreak Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Pop off doh Dumpventil! Siter Ja Da! sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Pop off doh Dumpventil! Nå gidder ikke jeg å ødelegge denn tråden med BS, men hva vet du egentlig om denne motoren? Om han har pop-off eller ikke? heyyou Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Nå gidder ikke jeg å ødelegge denn tråden med BS, men hva vet du egentlig om denne motoren? Om han har pop-off eller ikke? heyyou Står i annonsen.. :) Spesiell Smart da.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTgutt Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Ja den er litt spesiell, det er ettermontert en Hybrid Turbo, som etter Chipping lader på 1.85 Bar, dette kombinert med Brabus effekt anlegg, uten kat, KN luftinntak og POP OFF/Dump Ventil eller som noen også kaller det Avlastningsventil, yter i overkant av 100 hester, med en egenvekt på 720kg er ikke dette så ille, Lekebilen gjør faktisk 185km/t i medvind...hehe Peik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Står i annonsen.. :) Spesiell Smart da.. Poenget mitt var at poenget til han andre var å påpeke at Dump Ventil og Pop off ventil er ikke det samme, men for alt han vet så kan det jo hende at de har pop off for å hindre skader hvis en slange hopper av eller noe og turboen plutselig lader for fullt.. Det som var mitt poeng.. Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg