Gå til innhold

Tankarmatur /m bensinpumpe til Mitsubishi Galant GLSI88 ønskes kjøpt!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei, mitt navn er Frank Einar Haugen.

Jeg har vært uheldig og tankarmaturet til min Mitsubishi Galant GLSI

88 modell har rustet litt slik at det kommer stadig litt bensin ut,

dette blir dyrt.

Derfor lurer jeg på om ikke noen har denne delen i rimelig stand.

Om noen skulle ha ett tankarmatur med bensinpumpe til dette nevnte

bilmerket, vennligst skriv tilbake en e-post eller kontakt

Bilspesialisten (verkstedet jeg bruker)

på TLF 33060213.

Mitt tlf.nr er 48239364, jeg vil uansett vite pris først, delen skal

visst koste 5000 orginal fra Mitsubishi, håper å finne den

billigere...

Takk på forhånd,

Frank Einar Haugen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ser av en annen tråd at du har vært uheldig med Galanten din! Røret ut fra bensinpumpa er en svakhet på Galanter av denne typen. Måtte bytte min i sommer, og letet i over ei uke i Norge uten hell. Til slutt fant jeg en i Sverige til en vetug pris. Let på internet hos svenske huggere - husker ikke i farten hva adressene var, men en var vel laga.se. Mye bedre utvalg i Sverige, men det er ikke alltid like lett å få dem til å sende over grensen.

Delebil er også noe å anbefale dersom du har plass og skal ha bilen litt fremover. Har selv en delebil til hver av mine Mitsubishier, men jeg har bare en god bensinpumpe, og den må jeg nesten ha selv.

Går selfølgelig an å prøve norske huggere også...

Lykke til!

64 Thunderbird ht 390/C4

99 V70 2,0 propan

92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil

x-66 Mustang ht 289/C4

2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ser av en annen tråd at du har vært uheldig med Galanten din! Røret ut fra bensinpumpa er en svakhet på Galanter av denne typen. Måtte bytte min i sommer, og letet i over ei uke i Norge uten hell. Til slutt fant jeg en i Sverige til en vetug pris. Let på internet hos svenske huggere - husker ikke i farten hva adressene var, men en var vel laga.se. Mye bedre utvalg i Sverige, men det er ikke alltid like lett å få dem til å sende over grensen.

Delebil er også noe å anbefale dersom du har plass og skal ha bilen litt fremover. Har selv en delebil til hver av mine Mitsubishier, men jeg har bare en god bensinpumpe, og den må jeg nesten ha selv.

Går selfølgelig an å prøve norske huggere også...

Lykke til!

Takk...

Men hva heter Tankarmatur med bensinpumpe på svensk?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte på bensinpump(e) og fikk opp en rekke treff. Sendte mail eller ringte de som så interessante ut, og presiserte at røret måtte være intakt.

64 Thunderbird ht 390/C4

99 V70 2,0 propan

92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil

x-66 Mustang ht 289/C4

2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip

Lenke til kommentar
Del på andre sider