Flasher Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Bilen må bort.. den er i forholdsvis bra stand, og skal inn på EU ved juletider.. Er VELDIG minimalt med rust på den, nesten ikke nevnbart, og motor bruker ikke olje, kjørt på helsyntetisk.. bilder kommer prisant 4000kr står endel om bilen i tråden i signaturen min Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Hei du :) Bakjulstrekker dette? Skilter å slik faenskap er i orden? Hvor pokker er Kirkenær??? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Kirkenær ja, hvor er det? hehe.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Kirkenær ja, hvor er det? hehe.. forhåpentligvis nærmere meg enn deg :D hehe Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Kommer jo ikke an på hvor nært det er, men hvor fort du kan kjøre :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 haha sant ;) nettopp fiksa nytt understell så litt fort kan det vel gå menneh :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 heisann! Kirkenær ligger i hedemark, 12 mil nord for oslo.. 6 mil sør for hamar, for å kartlegge litt først ja, her er skilter og alt i orden, sitter på bilen.. bilen MÅ bort! Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 HAHA :D ikke så fordømt fordømt hardt å møte meg i hamar evnt da? har du bilder av bilen slik den er nå? er den heeeelt original ? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 nei, du har helt rett, det er ikke så fordømt hardt å møte deg i hamar :D Nei, altså, for dem som har lest tråden, så ble jeg påkjørt med denne bilen, med de følgene att venstre fremskjerm ble degradert (nå skiftet, farge hvit), støtfanger ble knust (skiftet, og inn netting, og montert leppe), bulk i bakskjerm (litt sparkling bare, så er den ok.. egentlig eneste bulken på hele bilen) og bakfanger, den har jeg, i modifisert utgave, med leppe og netting.. mangler litt sparkel bare.. + att jeg har begynt å sparkle igjen hullet etter opel merket på panseret, for det har jeg tatt bort.. skulle jo hellakkere denne bilen jeg, derfor.. men alt i alt så ser den ikke ille ut, får du på den lakk, så blir den jo kul.. Kan skaffe bilder av den ja, sånn som den står i dag.. Den er forresten ganske lav, har stusset fjørene på den litt ;) sikkert mange som er motstander av det inne på forumet her, men skulle ikke kjøpe senkesett før den skulle inn på EU jeg, det som var planen.. Annet nevnbart er att det er defa alarm på den, econmeter og voltmeter.. startknapp er det også.. hehe.. lagde det sånn for moro skyld en kveld jeg kjedet meg :p Er det noe mer, så ring meg på 95223483, eller bare post her, jeg er online mye av tiden Bilder kommer Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 MÅ den strengt tatt lakkeres? hehe :S dont got that kind of cash chicken sleng ut bilder når du har :) fortsatt intr. jeg Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 neida, må selvfølgelig ikke lakkeres.. hehe ser jo ikke akuratt ræva ut som den er heller.. skal slenge ut bilder jeg Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 gjør det du :) Prøver å selge golfen imens jeg ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 sorry folkens, jeg traff autovern i går.. deler?? noen? hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 da blei det 22biler på samvittigheten da eller?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 typisk :( Dette var sure greier gitt... RIP Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg