b-dog Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 er 12år er ikke så flink :fire: org modd er det dårlig til og være 12???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stev-1 Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 det er ikke dårlig detta...... ikke gi opp så blir du nok bedre... Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Bra dette. Ble litt mye lens flare eller hva det heter og så er det noe feil med dekka. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Ser bra ut, men et gyldent tips: hold bruken av lens flare til et minimum. Vertfall i slike sammenhenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Dette er da bra dette ;) men lensflare er et minus... practice makes perfect :D Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 NO LENSEFLARE IS GOOD LENSEFLARE!!! stå på ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b-dog Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 detta er den nyeste oppdten fra meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 AHH!!! øyenene mine!!! sterk farge, det må jeg si... og så var det slike røde prikker og streker rundt omkring på bildet :O og øyelokkene var litt... stor? :P:P Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg