stev-1 Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 jaja.... detta er en modd jeg har holdt på med lenge... får vel høre hva dere har og si...( er den dragcar bra eler dårlig flushit )... org modd Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 har ikke mye funksjon den innerste lykten lengre eller hva.... lav nok var den ihvertfall.... okei fanger, noe spor etter fjerning av hullene... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Grillen skal ha de to nyrene når det er BMW, spør du meg ihvertfall. Biler med badlook er tøft, men etter min smak ble dette alt for mye av det gode. Tetting av hullene i fangeren har du gjort nokså bra, men uten de hullene syntes jeg fangeren ble litt vel ensformig og kjedelig. Men jeg syns kvaliteten på det som har blitt gjort er rimelig greit, vi har bare veldig forskjellig smak på hva som er fint :) Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stev-1 Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 jeg takker for kommetarer... men for og være ærlig så syntes jeg at det var noe som manglet på fangeren selv.. men ville ikke ha den lik som org bildet... så viste ikke helt hva jeg skulle gjøre... noen forslag?? Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 jeg takker for kommetarer... men for og være ærlig så syntes jeg at det var noe som manglet på fangeren selv.. men ville ikke ha den lik som org bildet... så viste ikke helt hva jeg skulle gjøre... noen forslag?? du kan gjøre om fronten til en M3 csl: men det du gjorde med grillen ødela hele bilen, ødela BMW's kjennetegn:( Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 jeg mener nå at grillen var pen slik den var på orginalen, det er liksom slik bmw er... :) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kilronan Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Unnskyld meg, men å voldta en M3 på det viset der hører ikke hjemme noe sted. Siter e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 hørte jeg voldtekt? ring politiet!!! hehe... Jo'a men dette er jo bare "virtual reality" så... doh Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg