Helios Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 er på leting etter en spacer for å gjøre om min boltsirkel fra 4x100 til 5x120.. noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi_R16 Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 http://www.tunershop.com/ Her har de ihvertfall flere forskjellige typer spacere og adaptere men vet ikke om de har den du trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Hadde jo typisk ikke den jeg skulle ha :( Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi_R16 Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Har forresten sett at det er en fyr i Bilsport som annonserer at han lager spacere og adaptere på mål. Mulig han kan hjelpe deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg