AeRoX Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 følger med fjernkontroll. Har ikke orginal embalasjen.. kviteriengen er jeg usikker på kor den ligge men om d er nødvendig skal jeg vel kunne finne den. har garantibeviset værtfall. Kjøpte den i usa så om den kviteringen er gyldig her vet ikke jeg men mulig.. ka felga du har da? 1700,- hmm må tenke litt på d først.. skal ha me ny spiller å trenge mest mulig penga så jeg kan kjøpe den fort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 følger med fjernkontroll. Har ikke orginal embalasjen.. kviteriengen er jeg usikker på kor den ligge men om d er nødvendig skal jeg vel kunne finne den. har garantibeviset værtfall. Kjøpte den i usa så om den kviteringen er gyldig her vet ikke jeg men mulig.. ka felga du har da? 1700,- hmm må tenke litt på d først.. skal ha me ny spiller å trenge mest mulig penga så jeg kan kjøpe den fort. oki. alltid kult å ha kvittering uansett :P felgene er 14" og 4x100 (sitter på en golf 2) har 2 sett. Det ene er 5eika og hvite og ser slik ut møkkete jah) :http://groups.msn.com/PerrysPlass/nyebilenmin.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=384 og de andre er flere eiker og ser slik ut :http://groups.msn.com/PerrysPlass/testbildertilcalibrano.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=374 uten dekk. pris pr sett er 1800kr eller bud. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 ok.. skal se litt så sender jeg deg en pm så fort som mulig vist d ikke haster noe spess. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 ok.. skal se litt så sender jeg deg en pm så fort som mulig vist d ikke haster noe spess. haster ikke noe spess nei :) kommer an på hvor mye penger du skal ha det hehe.... skulle helst hatt spillern igår... Men har bestemt meg for å kjøpe en slik spiller så om du ikke selger den til hvemsomhelst så vil jeg gjerne være en av dine prioriterte kjøpere ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Er du intr. i innbytte i en skjerm til bilen? In-dash monitor, 7", helt ny og ubrukt. Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Ka merke d e da? bilde? vil helst ha penger for den siden jeg skal ha me ny. Men alt vurderes. mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jijohans Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Solgt spilleren? Siter http://www.rms-racing.no http://www.sommertreff.no Takk til: -Rydning Bilteam- -NordicMotor- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 nei.. venter på bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 nei.. venter på bud Hvor lenge skal du vente på bud? :) du kan få ene settet mitt med 6x14" alu (enten hvite 5 eikers eller sølv/grå med flere rette eiker) og kr. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Til noen byr 2000,- men vurderer nå ditt forslag. Får se over påske om vi kan få til nokke :) men som sakt mest lyst på penger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Til noen byr 2000,- men vurderer nå ditt forslag. Får se over påske om vi kan få til nokke :) men som sakt mest lyst på penger.. okei :) Let me know then... penger er best seff hehe Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 solgt enda? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 ikke solgt enda nei. blei litt seint svar da men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 ikke solgt enda nei. blei litt seint svar da men.. Nå er den solgt ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg