1602_Racing Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Flaut spm, men noen her som vet hvor i helvette man fyller på servoolje på en Skoda Felicia, stv sånn god 90-talls årgang? Står ikke i boka, og finner ikke beholderen i motorrommet. Flere Skodaer jeg ikke har funnet ut dette på, og det irriterer! chicken Siter 1975 bmw 1602. One mean racing machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Er du sikker på at du HAR servo?! i min '99 Skoda Pickup sitter tanken rett bak venstre frontlys omtrent. Umulig å ikke se den. Hvis du vil være sikkert kan du jo følge de eventuelle hydraulikkslangene opp fra tannstanga. Ser du ingen slanger er det ingen olje å skifte notin Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg