janneman Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Jeg skal kjøpe ny CD HI-FI til min bil. Noen gode tips og hvilke spillere jeg skal se etter. Sånn midt på treet i pris. Hvordan kan jeg å ut den gamle kasettspilleren? Må ha spesielt verktøy? Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Jeg skal kjøpe ny CD HI-FI til min bil. Noen gode tips og hvilke spillere jeg skal se etter. Sånn midt på treet i pris. Hvordan kan jeg å ut den gamle kasettspilleren? Må ha spesielt verktøy? Takk Pioneer DEH-P5600MP er nok en fin spiller for deg. Selger disse for 2200kr om dagen, dvs til jeg er tom, begrenset antall igjen. (Bilradiospesialisten selger disse for 2790, og veil pris er 3298,-) Så her får du en grei spiller til en veldig god pris :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg