tobbern Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 hei! Må fjerne sotfilm på siderutene mine etter kontroll. Hva er beste måten og gjøre dette på? Leter også etter en awd dyno i buskerud\akershus\tønsberg.... mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 funker med sånn skrape til å ta maling av ruta. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 hei! Må fjerne sotfilm på siderutene mine etter kontroll. Hva er beste måten og gjøre dette på? Leter også etter en awd dyno i buskerud\akershus\tønsberg.... mvh tobias Varm litt med varmepistol og riv av... lite vits i å skrape opp hele ruta med en malingskrape... Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Prøv Sitrus-rens etter at du har fått av filmen. Denne er yppelig for å fjerne limet med, bare hold det LANGT unna lakk og interiør. Det etser som f***! hehe, sterke saker ;) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Prøv Sitrus-rens etter at du har fått av filmen. Denne er yppelig for å fjerne limet med, bare hold det LANGT unna lakk og interiør. Det etser som f***! hehe, sterke saker ;) Har faktisk sitrusrens hjemme, skal prøve det.. Hehe en kar på torshov anbefalte sitrus rens for å fjerne restene av ett klistremerke på bakfangeren, jeg gjorde det ikke .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Har faktisk sitrusrens hjemme, skal prøve det.. Hehe en kar på torshov anbefalte sitrus rens for å fjerne restene av ett klistremerke på bakfangeren, jeg gjorde det ikke .. Bra du ikke hørte på ham, hehe! kunne gått støtfangeren din ille for å si det sånn. for morroskyld, om du har et gammelt CD-cover du ikke bruker, prøv å spray litt sitrus-rens på det, og se hva som skjer... :rolleyes: Du vil Respektere pressa appelsinskall etter det ass ;) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg