eirikvw Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Skal, når temperaturen blir litt mildere bygge om golfen til g60. Har sakte men sikkert samlet litt deler fra fjern og nær, og trodde jeg hadde sikret eg en motor, men neida, ble lurt av en glad tysker. Så, jeg er ute etter alle mulige deler for å bygge om min golf til g60. Forstilling, bakstilling, gjerne mest mulig komplett med bremser, abs, bremsekraftforsterker, motor, gearkasse, gearoverføring, drivverk, insprut, ja, strengt talt det meste. Har mange kjenninger ute som prøve å finne, men ok dele bil eller deler er vanskelig og finne. Helst mest mulig samlet/ fra et sted, men kan for all del kjøpe løse deler og. Hadde en tråd ute her og prøver nå igjen. Håper noen kan hjelpe. Mvh Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado1.8T Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 jeg har komplett innsprut(digifant1)te g60 liggendes.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=65065 Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg