Hernes Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Min nye modd ja!! har brusha fronten, ringen forran intercooleren(ehhhh..), sidskjørtet, baken, "smootha" den og bytta felger!! orig: http://gallery.scionzone.com/gallery/press2005tc/06_Scion_tC modd: bra elr dårli? Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 får ikke opp no bilde...:( vet ikke om det er min pc som er molle, kan godt være. hehe edit: nm, der kom det. stilig og clean den, men er ikke helt sikker på bakhjulet og venstre side av fronten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 nie har sett det jeg og! menmen Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 prøv å fiks det da ;) hehe få litt mer dybde i innsuget eller no ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 hvis jeh får tid så! ;) Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!--------_UPDATE_-------!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard_87 Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 dritkul modd! men ta vekk at det skinner på venstre side av bilen i den intercooleren. ser ut som den sitter skjeft. men bra modd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 richard: det skinner ikke på venstre side, men i innerkant, så da ser den ikke skeiv ut.... en annen sak er vell at den ikke skal ha så mye lys på seg i det hele tatt...men pent var det.. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 ok! nå veit jeg det til neste gang Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg