shelby Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Girkassa er tight og fin den. Absolutt ingenting å utsette på den. :) Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Stereo bil/hjemme kan taes som innbytte.. :titties: Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 har bil og stereo til ca 14-15000kr... driver å prøver å selge men virker hardt gitt... dritsynd for jeg drømmer våte drømmer om GTXen din! Har du flere bilder? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Flere bilder finnes hær: http://vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=707 Er nok ikke int i å ta en bil i innbytte. Det jeg mente ovenfor var bilstereo/hjemmestereo. Men kommer du med et KJEMPE tilbud på golfen kan jeg tenke på det. :) Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 tja. du får golf med anlegg til 12k og resten på avbetaling ;) Har ett Sony DAV-SC8 hjemme kino men det er uerstattelig for min del :( Har sett de bildene...tenkte på flere bilder av bilen invendig/motorrom osv jeg :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Skal få tatt flere bilder i løpet av helgen. :) Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Årsavgift for 2005 er bet. sombrero Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 325i Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 er det inntresant å bytte mot hjemestereo: Cerwin Vega V-15f Nad C370 og Nad C270 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg