colle Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 sendte inn denne til en konkurranse jeg ble spurt om å bli med i. brusha fronten og skjørtet. fjerns stompen på den og litt mere saker som dere kan se selv. orig: modd: ris/ros ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Kan ikke gi annet enn ros!! Drit bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 det er en tv i grillen btw, om noen ikke skjønte det =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 likte ikke fargen.. er ikke helt mazda fargeø. brushingen er veldig bra.. fortsett det bra arbeidet btw: liker min modd av samme bilde bedre dukenukem Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 likte ikke fargen.. er ikke helt mazda fargeø. brushingen er veldig bra.. fortsett det bra arbeidet btw: liker min modd av samme bilde bedre dukenukem hva er en mazdafarge da? hakke peil på det, si meg noen så skal jeg se om jeg ikke skifter fargen ;) få se modden din, så skal jeg bedømme hvem som er finest :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 det du har er ford fargen;) pga at gt40 er det første jeg tenker på når jeg ser den fargen.. hva som egentlig er mazda fargen er litt vanskelig å si men jeg syns orginal lakken på mps'en er pen.. blå er også en mazda farge:P skal se om jeg ikke klarer å finne modden min.. Edit: jeg fant jeg fant: lagde denne før jeg kunne brushe så det er jo ikke no særlig.. kødda egentlig bare med at min er bedre:P er mange måneder siden jeg lagde den.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 sånn, har skifta tilbake til orginalfargen, kun for deg mspeed :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 hmm... :P den første ser ut som en klovn med alle fargene ;) hva er det med alle prikkene på sideskjørtet..? splitteren på fronten ser litt toony ut... men bortsett fra det er det en fin modd!!! Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 hmm... :P den første ser ut som en klovn med alle fargene ;) hva er det med alle prikkene på sideskjørtet..? splitteren på fronten ser litt toony ut... men bortsett fra det er det en fin modd!!! hehe ble vel litt for mye med prikkene, men det er forsent å endre nå, med mindre jeg brusher det på nytt, noej eg neppe gjør :P hehe menmen, shit happens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 hehe ble vel litt for mye med prikkene, men det er forsent å endre nå, med mindre jeg brusher det på nytt, noej eg neppe gjør :P hehe menmen, shit happens Hehe.. Er ikke annet og si en at jeg meget inponert.. Hehe kansje du skal få leke deg litt med bilder av min jetta :P lykke til videre med din "brush" prosjekt'er ;) (Thumbs upp!!!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg