Smooth Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Tenkte jeg skulle legge ut ett par bilder av bilen min, en stund siden jeg kjøpte den, men men. Tar gjerne imot forslag til lett styling o.l.... Har foreløpig satt i en dvd spiller og byttet ut cd spilleren. Må snart samle meg sammen å få satt i litt bass så det blir trykk... :) Siter Audi A4 B8 2.0 TDI 170hk Q VW Golf IV 98 1.9 TDI 110hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Du har ikke bilde av dvd-spilleren? Har tenkt å bytte ut cd spilleren med dvd selv med vet ikke hlet hvordan jeg skal gjøre det.. :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smooth Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Har ikke bilde, men kan sikkert fikse ett. Har montert dvd spilleren bare midlertidlig. Er ikke en sånn in-dash sak nei men. fungerer greit nok for meg. Har montert den på kopp holderen. Skal se om jeg får til no bilde i kveld :) Siter Audi A4 B8 2.0 TDI 170hk Q VW Golf IV 98 1.9 TDI 110hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Lekker farge! Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Ja, fargen var dritstilig!!! Hva heter den? notin Av stylingtips ville jeg gått for en original frontleppe, som den Chriz har...Cleane sideskjørt, og kanskje denne hekkleppa fra Zender? Funker greit med både enkel og dobbel utblås... :D Kanskje svarte lamper oxo? Tror det blir frekt til den fargen.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smooth Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Takker :) , får se litt hvordan det blir med økonomien fremover. Men soting og forlenging av panser er rimelig høyt opp på lista. Og litt mer bass selvfølgelig ;). Siter Audi A4 B8 2.0 TDI 170hk Q VW Golf IV 98 1.9 TDI 110hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Ja, fargen var dritstilig!!! Hva heter den? notin Av stylingtips ville jeg gått for en original frontleppe, som den Chriz har...Cleane sideskjørt, og kanskje denne hekkleppa fra Zender? Funker greit med både enkel og dobbel utblås... :D Kanskje svarte lamper oxo? Tror det blir frekt til den fargen.. :) Jævli kule baklykter på den bilen der også ;) Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Hehe... m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Tar gjerne imot forslag til lett styling o.l.... Sånn kan det gjøres... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 tøft å se noen med TDI og :D fiks en dobbel utblås bak, og badlook foran, samt øye bryn :d - DEN BLIR FEIT DA VETTU :) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg