PoloDude Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Jeg kjører Koni og Lesjøfors og er veldig førnøyd......er du VACN medlem får du 25% rabatt hos Rodin i Oslo. Og skal du ha justerbart må du kjøpe rustfritt..... Vet om folk som har svært dårlige erfaringer med å senke Polo på orginalfjærer....blir helt bæsj å kjøre. (40mm er max også på org fjærer) Jeg gav 5600 for VELDIG bra kvalitet! Men jeg har bare 40mm, men finnes 50mm og 70mm til Polo...hvis ikke jeg husker helt feil(i Lesjøfors til Polo altså) Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Ok, takk for tipset! driver å ser på et på wvconsult.no -> http://www.vwcarconsult.no/catalog/product_info.php?products_id=363 Hva tror folket? Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Det så jo sjef ut det da...men er det rustfritt? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Jeg regner med at det er det. Siden det er så dyrt, men det står ikke noe om det.. Tror jeg. Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Står at det følger med anti-corrosion spray, så er nok ikke rustfritt... Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Så mye spenn, så er det ikke rustfritt? Latterlig as.. Takk G :D Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg