SpookyRuuden Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Fikk koblet på den remotekabelen nå, og nå funket NESTEN alt perfekt :p. Nå har det kommet en liten suselyd! Høytalerne spilte fint før, men etter at jeg koblet til forsterkern så har det komme en ulyd. Når jeg har den på uten volum suser det i forsterkern. Når jeg skifter sang så kommer det en liten skurrelyd i høytalerne...noen ideer om hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blend_2097 Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Jordingen- Er den skikkelig festet til et godt pkt? eks belte-bolten bak. Signal og strømkabelen- Er disse lagt på hver sin side av bilen? Er disse for tett, kan det komme forstyrrelser på signalet fra spilleren. Er kablene satt skikkelig i forsterkeren? Se over dette og vær nøye med jordingen. Mvh Simon Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg