{bct}=TOY= Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Nå skal jeg slutte å gå på Auto'n noen gang somhelst, for noen blodsugere. Trenger skitlys glass bak og jeg trodde jo det var enkelt og billig... Men neida du får jo ikke kjøpt bare glasset, må kjøpe hele lykta til 97,- og jeg trenger da 2 stk... ALDRI mere Auto'n Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Nå skal jeg slutte å gå på Auto'n noen gang somhelst, for noen blodsugere. Trenger skitlys glass bak og jeg trodde jo det var enkelt og billig... Men neida du får jo ikke kjøpt bare glasset, må kjøpe hele lykta til 97,- og jeg trenger da 2 stk... ALDRI mere Auto'n det står en rød golf3 borte på lunds bilhuggeri, skiltlysa på vanlig golf og cabriolet er sikkert den samme.. de får du sikkert gratis om du smiler pent og skrur de av selv Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Godt det er fler som har skjønt det med auto! Dårlig kundeservice å DYYRE deler ! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 noen bilder av golfen min nå... litt mange forskjellige blåfarger men... Og mobil kamerakvalitet.... Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Liker de felgene du har... Hvor fikk du tak i de hen?? Har lyst på de samme selv - gir meg en pekepinne eller?? Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Liker de felgene du har... Hvor fikk du tak i de hen?? Har lyst på de samme selv - gir meg en pekepinne eller?? http://www.felgimport.no tenker jeg har de :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 http://www.felgimport.no tenker jeg har de :) Fant dem ikke der jg... Noen andre forslag?? Har sykt lyst på de felgene... Edit: Fant dem hos Sharif... Men d var fem-bolts da... Hvor fikk du tak i de felgene for firebolts?? Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 noen bilder av golfen min nå... litt mange forskjellige blåfarger men...Og mobil kamerakvalitet.... Hva slags tåkelys/spredere er dette? :) Fin cab du har!! hellothere Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Fant dem ikke der jg... Noen andre forslag?? Har sykt lyst på de felgene... Edit: Fant dem hos Sharif... Men d var fem-bolts da... Hvor fikk du tak i de felgene for firebolts?? Autodekk på lillehammer har de hvertfall! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Fant dem ikke der jg... Noen andre forslag?? Har sykt lyst på de felgene... Edit: Fant dem hos Sharif... Men d var fem-bolts da... Hvor fikk du tak i de felgene for firebolts?? Jeg kjøpte de på autodekk på lillehammer ja... og de får vel fra felgimport... heter TSW RIB så du finner de vel hos noen som forhandler TSW tenker jeg... Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Hva slags tåkelys/spredere er dette? :) Fin cab du har!! hellothere De heter Hella FF75.. takker... Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onakosano Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 pen cab, minner litt om min... (har svart colur consept 2.0 l 115hk) har faktisk samme problemet som deg med reversen, den bråker som faen i revers... ang verksteder osv.. IKKE dra til bilradiospesialisten hvis du er i tr.heim en dag for å montere noe... de svina prøvde å scamme meg... fikk de til å innstalere alarm til meg, (alarm med fjernstart), de sa de ikke fikk til fjernstarten pga start sperra (den er grei, men skal prøve selv :P ) og at alarmen funka fint... to dager etter montering slutta alarmen å fungere, så jeg dro tilbake, montøren skrudde å så på det og kom ut med alarm mainframen og sa: denne funker ikke, kjøp deg en ny en... så sa jeg at jeg skal tenke på det, og etter 10 mins samtale fikk jeg med meg boksen hjem, jeg la meg ned under dasjen og gikk over ledninger, de drittsekkene har halveis klippt overs strømkabelen til alarmen og venta på at jeg skulle kommetilbake for å kjøpe ny.... men det var jo bare å sjøte det så funka alarmen helt genialt den :D de hella lyktene dine, ca pris du ga for de? 3500? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 pen cab, minner litt om min... (har svart colur consept 2.0 l 115hk)har faktisk samme problemet som deg med reversen, den bråker som faen i revers... ang verksteder osv.. IKKE dra til bilradiospesialisten hvis du er i tr.heim en dag for å montere noe... de svina prøvde å scamme meg... fikk de til å innstalere alarm til meg, (alarm med fjernstart), de sa de ikke fikk til fjernstarten pga start sperra (den er grei, men skal prøve selv :P ) og at alarmen funka fint... to dager etter montering slutta alarmen å fungere, så jeg dro tilbake, montøren skrudde å så på det og kom ut med alarm mainframen og sa: denne funker ikke, kjøp deg en ny en... så sa jeg at jeg skal tenke på det, og etter 10 mins samtale fikk jeg med meg boksen hjem, jeg la meg ned under dasjen og gikk over ledninger, de drittsekkene har halveis klippt overs strømkabelen til alarmen og venta på at jeg skulle kommetilbake for å kjøpe ny.... men det var jo bare å sjøte det så funka alarmen helt genialt den :D de hella lyktene dine, ca pris du ga for de? 3500? Kjipe folk altså... Hella lyktene ga jeg litt under 1000,- for husker ikke helt på krona men rundt der.... Selge interiøret ditt eller?? bytte likt kanskje?? jaaaaa.... Revers er oppskrytt... :driving Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Var en liten tur på Svendsen eksos på mandag... måtte få på no større bak.. Ikke helt bra bilde men... det er nå min nye 4" Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Prikken over i'en ? :) ble fint ;) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg