-Supraguy- Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Var akkurat innom. De sa de ikke hadde noen mulighet for å selge det før onsdag. Men men, fikk kjøre Supra på Nordschleife så det var verdt turen. Hvordan var lyden på Supraen? Den er vel ikke akkurat rå orginal, men:) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Hvordan var lyden på Supraen? Den er vel ikke akkurat rå orginal, men:) Nei, ikke av den værste sorten originalt nei. Var veldig lik i 3'ern, bedre grafikk på bilen da. Det som var spesiellt når jeg prøvde den var at det smallt i potta(kjempegøy yummy ). Jeg fikk noen helt syke kontarer inn i diverse murvegger, som sikkert kan forklares med at bilen hadde båt fjæring. Og at bilen tok 3/4 deler av veien... Jeg har ikke akkurat kjørt på Nordschleife i real life, men trodde da banen var litt breiere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Forhåndsbestilte på elkjøp jeg og snart tirsdag nå håper jeg får det på onsdag da og ikke flere dager seinre, det ville vært dumt. Venta for lenge på dette spillet til slik tull nå doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Forhåndsbestilte på elkjøp jeg og snart tirsdag nå håper jeg får det på onsdag da og ikke flere dager seinre, det ville vært dumt. Venta for lenge på dette spillet til slik tull nå doh ja, enig. Jeg forhåndsbestilte på ekspert, 530kr. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Imorgen skjer det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Imorgen skjer det Ja vi vet du har bursdag nå... Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Ja vi vet du har bursdag nå... hahahh....:D Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Oi, sånn kan det gå når det er masse utsettelser på spillet.. Har visst bestilt det to ganger jeg.. :D Så hvis noen ikke får tak i av en eller annen grunn så får jeg sannsynligvis to utgaver.. :P Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 elkjøp sendte det i dag visstnok. Er vel optimitisk og få det til i morra da. blæ chicken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 hmm.. cdon sendte det på torsdag stod det... men jeg har ikke fått det enda.. å jeg syntes ikke det bør ta så lang tid å sende det til oslo da... :\ kansje posten har fått beskjed om å holde det igjen til i morra? for det er vel ingen andre som har fått fra cdon? Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Ja vi vet du har bursdag nå... Jeg har det imorgen samme dag som GT4 kommer ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Jeg har det imorgen samme dag som GT4 kommer ut Som nevnt tidligere... Vi vet det! Det er nok ikke langt fra at hele bilforumet vet det. Du har jo bare nevnt det 1000 ganger. Var derfor jeg sa det. -Krissa sombrero btw: har du skrevet feil i profilen eller fyller du 11 i morra? Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 btw: har du skrevet feil i profilen eller fyller du 11 i morra? nope..han blir 11.....(hvodan jeg veit dette er fordi han har nevnt det en del ganger nå) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Da fikk jeg handlet gran turismo 4 for et par timer siden:) Konge spill. Mye bedre GT3 og Gt4 Prologue Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Hvordan fikk du handlet det egentlig? Er det ikke slik at de ikke er lov å selge før i morra? -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg