Solberg- Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Dundre gjennom med S1? Den kommer jo ikke i spillet...:(Du har sikkert sett Audi Pikes Peak Quattroen(konseptbil eller hva det nå var) Hehe.. Det har dere helt rett i folkens! Det kom inn en liten skrivefeil her trur jeg! hehe mente selvfølgelig Sport quattro`en..(trur jeg da) ;) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 hei!!!! kan du legge ut listen over bilene??!gleder med SYKT!!!! håper også det er lettere å drifte enn det var på 3ern:D spillet kommer 2 mars, ivertfall det jeg har hørt og lest... Husker ikke hvor jeg så den siste lista men...Se lista som AudiA4 20V har fønni fram du...Er nok en av de best oppdaterte siden den kjem fra GTPlanet;) Trur det sku være over 700 biler i Gran Turismo 4? (hvis jeg ikke tar helt feil?) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Hehe.. Det har dere helt rett i folkens! Det kom inn en liten skrivefeil her trur jeg! hehe mente selvfølgelig Sport quattro`en..(trur jeg da) ;) Ikke Sport Quattro heller er jeg redd... UrQuattro derimot :) Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Ikke Sport Quattro heller er jeg redd... UrQuattro derimot :) hehe..Jeg er fæl til å blande i sammen Urquattro, Sport quattro og S1...Har ikke fått helt taket på de ennå! ;) Men den bilen jeg gledet meg til å dundre gjennom Nurburgring med var denne: [/img] Som også vil hete Urquattro!:) fornøyd folkens? ;) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Er det noen som gleder seg :titties: Jeg gleder meg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Jeg gleder meg:D BARE 10 DAGER IGJEN NÅ!!!!!! notin beer GT4 havner visst rett ned i postkassa mi av en eller annen merkelig grunn!! ;) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 http://gt4.playstation.com skal visstnok være oppdatert med en komplett liste over biler nå. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 ahhh...kommer det denne uka??? dæven så bra! visste jeg faktisk ikke! Da har man noe å se frem til denne uka og da! :D :titties: :titties: :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Dumt at Gran Turismo 4 kommer på bursdagen min. vampire Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 ahhh...kommer det denne uka??? dæven så bra! visste jeg faktisk ikke!Da har man noe å se frem til denne uka og da! :D :titties: :titties: :titties: hehe..GT4 kjæm ut den 9 mars.. så det blir vel litt mer enn ei uke til! ;) altfor lenge å vente..hehe Har du fårhåndsbestilt da NoLimit? Det lønner seg, blir nok utsolgt med en gang...bestill det på http://www.elkjop.no..f.eks ;) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Har endelig blitt ferdig med alle lisensene for andre gang,så nå er jeg klar som et egg!! :D :D Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 hehe..Jeg er fæl til å blande i sammen Urquattro, Sport quattro og S1...Har ikke fått helt taket på de ennå! ;) Men den bilen jeg gledet meg til å dundre gjennom Nurburgring med var denne: [/img] Som også vil hete Urquattro!:) fornøyd folkens? ;) Kan skrive under på at det er morro og kjøre denne bilen på Nurburgring , trimmet til ca. 350 hk... :) Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Kan skrive under på at det er morro og kjøre denne bilen på Nurburgring , trimmet til ca. 350 hk... :) Er det bra femmer lyd i den? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Er det bra femmer lyd i den? Nei, desverre ingen bra femmerlyd.... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 hva med andre lyder?? er det ekte V8 lyd på de gamle american muscle bilene? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg