bossi Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 har lagd bass kasse men jeg lurte litt på om den skal fylles opp med no stash. hvor mye er det mann skal fylle bass kassa. hva er best å bruke når du skal fylle opp kassa. mvh Siter Golf 2 1990 mod. 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Vel, for det første så er det ikke sikkert ditt element og kasseløsning skal ha noe demping. På den andre siden så hadde det vært fint om du hadde komt med litt mer informasjon om hvilket element og kasseløsning du har. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 det står som oftest i papirene som fulger med elementet hvor mye av kammeret som skal fylles. viss du skal fylle det med no så skal du bruke noe som heter akustisk dempeull. det ser ut som bomull. Og til de som mener at man kan bruke andre billige matrialer: Fikk inn et element her om dagen hvor eiern hadde fylt opp kassa innvendig med vanlig putefyll. på denne suben er det lufting rundt magneten og inn der hadde det havnet masse støv fra putefyllet. det hadde lagt seg rundt spolen og førte til at magneten brant seg. dempeull som du feks får kjøpt på eltek støver ikke og vil ikke ødlegge elementet. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bossi Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 jeg har en ti tommer kicker.det er den som er firekantet. 900watt. jeg har bygd en helt vanlig kasse ikke no modding eller no. firkantet å litt avlang. den er rundt 60liter eller no. den er forsterket inni med lekter å derretter har jeg tatt silikon i kanter slik at den er drit tett. Siter Golf 2 1990 mod. 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg