Skrotnisse Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 2 stk Sabelt bøttestoler selges....strøkne stoler.....selges uten understell... pris 2500kr ring 95918451 eller send pm http://img.photobucket.com/albums/v319/skrotnisse/bilderdiverse113.jpg http://img.photobucket.com/albums/v319/skrotnisse/bilderdiverse114.jpg Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 2 stk Sabelt bøttestoler selges....strøkne stoler.....selges uten understell... pris 2500kr ring 95918451 eller send pm http://img.photobucket.com/albums/v319/skrotnisse/bilderdiverse113.jpg http://img.photobucket.com/albums/v319/skrotnisse/bilderdiverse114.jpg Er disse stolene mye brukt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 nei de bærer ikke preg av og være mye brukt. skal til kristiansund om to uker...kan ta med stolene til deg da Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Det hadde selvfølgelig vært perfekt, men har dessverre ikke økonomisk mulighet til å gi deg mer enn 2000,- Da blir det kanskje ikke aktuelt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Heisan... er det "Sabelt Racer" stoler ? og hvor bor du ? Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Heisan... er det "Sabelt Racer" stoler ? og hvor bor du ? Mvh Ottesen bor i oslo...skal nedover til sarpsborg denne uka.....sabelt racer mener jeg ja.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 bor i oslo...skal nedover til sarpsborg denne uka.....sabelt racer mener jeg ja.... Er veldig interissert, men må høre med fater'n om jeg kan låne on penger av han først, dårlig med det selv nå... Kan du gjør meg en stor tjeneste og sjekke om disse måla stemmer på stolen ? http://www.pedersens-racing.no/nye/racer_measure.JPG Tenkte å få dem inn i mustangen,men jeg må måle litt pga den er så smal. Mvh Ottesen (sorry at jeg er en "vanskelig" kunde nå) ;) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 jeg betaler 2000 kr pluss frakt uten noe mer om eller men.... Sender du så forskuddsbetaler jeg Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Er veldig interissert, men må høre med fater'n om jeg kan låne on penger av han først, dårlig med det selv nå... Kan du gjør meg en stor tjeneste og sjekke om disse måla stemmer på stolen ? http://www.pedersens-racing.no/nye/racer_measure.JPG Tenkte å få dem inn i mustangen,men jeg må måle litt pga den er så smal. Mvh Ottesen (sorry at jeg er en "vanskelig" kunde nå) ;) det skal jeg sjekke vet du... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 det skal jeg sjekke vet du... Jeg målte litt i mustangen nå, og det ser ut at de passer akkurat. Visst tilbudet står ennå så tar jeg de... fikk fikset cash ;) Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Jeg målte litt i mustangen nå, og det ser ut at de passer akkurat. Visst tilbudet står ennå så tar jeg de... fikk fikset cash ;) Mvh Ottesen selvfølgelig.....sendt deg pm jeg Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 selvfølgelig.....sendt deg pm jeg DU har pm også ;) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 DU har pm også ;) jeg skjønner ikke åssen innboksen min funker....prøv og send en gang til ottesen Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 jeg skjønner ikke åssen innboksen min funker....prøv og send en gang til ottesen hmm...rart. Iallefall så skriver jeg her jeg :) Passer ikke helt best for meg imorra, men hvilken dag skal du til sarp da ? Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg