sony606 Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 jeg har et instrument panel til overs jeg, så tok ut skivene fra den, scannet, og bruke ett eller annet crappy foto editor program, og satt i etpar timer å fikset og styrte. har muligens funnet ut hva jeg gjøre. transparang, og printe ut på begge sider. på den ene siden blir jo seff fremsiden, og for å få bra gjennomskinn så skal jeg teste å snu og inverte bildet så det blir mørkt på, så printe ut på baksiden. får se, kanskje med fargepatroner til skrivern og papir og alt, så blir det kanskje billigere å bestille ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera_92 Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 hvor fikk du tak i de til p10 a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 hvem spør du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 http://www.totalprofilering.no lager sånne billig .. å dem blir bra... hadde sånne på en mazda 323f dem va perfekte Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg