BMW 325i Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Jeg er på utkikk etter en grei førstebil og ser litt på corolla fra rundt 90-tallet... får man et greit eksemplar av denne for rundt 20000? er det noen andre biler jeg også burde vurdere i denne prisklassen? det er viktig at den er driftsikker (gidder ikke å skru så mye, men litt er greit.) det er ikke sååå viktig at den er sprek, men det skader ikke... Takker for alle tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Jeg kan hvertfall skrive under på at 85+ modells Corollaer er driftsikre, rusta begynner å komme, men veldig driftsikre. Har noen kamerater med slik og de klarer jo faen ikke drepe de nesten, hehe.. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 En venn av meg kjøpte en corolla 91 mod med 90 000 km på tellern , med servide hefte og alt mulig for 20 000.. Men det er noe rust da , men det virker som veldig drifts sikkre biler Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Eneste som er med disse er som sagt rusten. Ellers så er det toppers biler. Fint førstevalg av bil og sikkert en bil du kan opparbeide deg litt bonus med også. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Corolla er en glimrende førstebil da de som regel går til de ruster bort. doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg