tor_s_sumstad Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 trenger egentlig bare ramma, da min er bøyd i alle himmelretninger :) Har du noe liggende du vil bli kvitt... kan til nød ta til takke med ramma til ryggen! Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Ingen som har??? må ha det, bare må ha det! Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 hva slags type ramme egentlig? er ikke alle rammene like da? selvom det er til vanlige stoler osv? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 hva slags type ramme egentlig? er ikke alle rammene like da? selvom det er til vanlige stoler osv? Nei, det finnes med og uten justering/tilting av sete-puta... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Nei, det finnes med og uten justering/tilting av sete-puta... jaja, men sett bort i fra akkurat det da? da er de vel like? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 jaja, men sett bort i fra akkurat det da? da er de vel like? Jeg har forstått det slik at GTI-stolene har litt forskjellig ramme, med tanke på side-støtten i rygg og sittepute... Har du noe å selge meg eller? :) Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Jeg har forstått det slik at GTI-stolene har litt forskjellig ramme, med tanke på side-støtten i rygg og sittepute... Har du noe å selge meg eller? :) Jo, hvis du skal skrelle hele stolen og skifte/rette opp ramma inni, så har de til gti stolene en par ekstra bøyler.. uansett så skal du vite at dette er en helvetes-jobb... mye svette og kuking ass... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Jo, hvis du skal skrelle hele stolen og skifte/rette opp ramma inni, så har de til gti stolene en par ekstra bøyler.. uansett så skal du vite at dette er en helvetes-jobb... mye svette og kuking ass... Kan tenke meg det, ja :) Men jeg må nesten bare gjøre det, det er ingen som selger en hel stol som har samme trekk som jeg har. KAn ikke ha det slik som det er nå, sitter jo å ser ut sideruten :( ingen som har en stol liggende innerst i mørkekjelleren? :) Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Jeg har komplett GTI-interiør, står i Oslo, si ifra hvis du trenger noe Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 For seteryggen er det bare å ta en vanlig seterygg og skrelle denne.. du ser fort hvordan de bøylene sitter på.. de er nemlig ellers like... kun to små knast med et sveiseapparat på cl/gl rammene, så et de blitt til gti.. gjorde dette på min.. 2 min å sveise de om.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Jeg har komplett GTI-interiør, står i Oslo, si ifra hvis du trenger noe hva skal du ha for en førerstol da? er vel ikke tilfeldigvis sånn trekk på de http://pics.autodb.no/577/577583-bilde3-x3.jpg PS:er bare et tilfeldig bilde fra autodb. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 For seteryggen er det bare å ta en vanlig seterygg og skrelle denne.. du ser fort hvordan de bøylene sitter på.. de er nemlig ellers like... kun to små knast med et sveiseapparat på cl/gl rammene, så et de blitt til gti.. gjorde dette på min.. 2 min å sveise de om.. Er det så enkelt altså!? kansje jeg skulle prøve å mekke litt på det da :D men vil jo selvfølgelig ha en hel stol om noen har. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Er ikke de fargene på stolen. Du får mekke og se om du får det til, hvis ikke så send en pm om du er intressert. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg